VDL mx 2013 slaat steeds vast na export

golfie schreef op 08.01.2013 om 12:52 uur

Als ik met VDL mx2013 export doe, dan loopt het programma steeds vast.Of ik nu met mijn film naar Vimeo ,You tube, of Album van Magix ga, of een film op hoogste kwaliteit op de Hd zet .Hij blijft vast staan.

Soms geeft Vdl dan de fout ; "Kunt u de fout niet zelfstandig verhelpen, neem dan contact op met de support-hotline* met de volgende gegevens:

Fout: NF[10035] " Ik heb geen zin om in de shop ruimte te kopen voor vragen. Dat wordt voor mij een beetje duur.

Vandaar mijn vraag is er iemand die dit herkent of een oplossing weet.? Ik werk met Vdl mx 2013 met de laatste update.En werk met W7.Montage loopt wel redelijk.

gr Ploon.

Reacties

magixagent schreef op 08.01.2013 om 16:32 uur

Hoe gaat U tewerk als u iets wil uploaden,

gr

golfie schreef op 08.01.2013 om 17:30 uur

Bewerking is klaar .Ik ga naar Exporteren  En kies voor Vimeo.Naar gelang lengte van clip kies ik een uitvoer zo hoog als mogelijk.

Of een andere uitvoer.

Dan gaat vdl berekenen.

gr Ploon

magixagent schreef op 08.01.2013 om 17:41 uur

Beste, U heeft toch wel een geregistreerd pakket, deze geactiveerd en geregistreerd bij MAGIX, enheeft u alle uploaden binnen gehaald via hulp online activeren.( ongeveer 185 mb)

gr

golfie schreef op 08.01.2013 om 18:46 uur

Ik heb een geregistreerd vdl mx 2013 pakket. Ik heb geregistreerd september vorig jaar.

Mijn serie nummer staat in mijn programma en ook op de Magix site staat dat ik geregistreerd ben.

Volgens mij heb ik die 185 Mb binnen gehaald. Niet geheel zeker van .Zou je dat nog een keer kunnen doen?

In elk geval heb ik ook de laatste upload geinstalleerd.Nu versie 12.0.2.2

Ook dacht ik dat je toch een jaar ondersteuning gratis kreeg? 

gr Ploon

lucky_me schreef op 09.01.2013 om 04:10 uur

Ik heb een geregistreerd vdl mx 2013 pakket. Ik heb geregistreerd september vorig jaar.

Mijn serie nummer staat in mijn programma en ook op de Magix site staat dat ik geregistreerd ben.

Volgens mij heb ik die 185 Mb binnen gehaald. Niet geheel zeker van .Zou je dat nog een keer kunnen doen?

In elk geval heb ik ook de laatste upload geinstalleerd.Nu versie 12.0.2.2

Ook dacht ik dat je toch een jaar ondersteuning gratis kreeg? 

gr Ploon

Hallo

*Je hebt daar inderdaad gelijk in. Je krijgt een jaar gratis ondersteuning. Daarvoor moet je je vraag stellen op de support site van magix, je hoeft niets te kopen.

*fouten die beginnen met 100 (10035) zijn normaal fouten in windows. Probeer misschien eens of je daar nog belangrijke updates hebt?

*Om te weten of je de laatste updates binnen hebt  in vdl kan je gewoon via de help nogmaals proberen up te daten. Het programma zoekt dan uit of er nog updates zijn.

golfie schreef op 09.01.2013 om 08:50 uur

Hoi,

Die update van vdl die had ik binnen,Frappant is dat ik de vorige editie van vdl nog op de pc heb staan en die doet het wel goed .Die staat er nog op omdat vdl mx2013 nog geen videorecorder heeft.

Tussen vraag en antwoord is Window7 opgedateerd met 14 updates, dus daar was ik ook mee in het goede spoor .

Ik denk dat het probleem export groter is dan Magix denkt .De kwaliteit van de geexporteerde filmpjes is van de vorige versie beter dan nu. En ook heeft het te maken met mangenta kleurig scherm.

groet Ploon.

magixagent schreef op 09.01.2013 om 12:47 uur

beste, wat bedoeld U precies met deze omschrijving

Frappant is dat ik de vorige editie van vdl nog op de pc heb staan en die doet het wel goed .Die staat er nog op omdat vdl mx2013 nog geen videorecorder heeft.

de zelfede opties zitten al in de laatste 3 pakketten

De pakketten worden alleen maar beter, wat wilt U hier precies mee zeggen.

Ik denk dat het probleem export groter is dan Magix denkt .De kwaliteit van de geexporteerde filmpjes is van de vorige versie beter dan nu. En ook heeft het te maken met mangenta kleurig scherm.

In stelling scherm heeft U zelf aangegeven

gr

golfie schreef op 09.01.2013 om 13:03 uur

Als we nu spreken over Vdl 18 als mx 2013. dan is waarschijnlijk de versie er voor vdl Mx 17.

Vdl mx 17 bevat een videorecorder., ooit gedownloaded  van de magix site.

Toen vdl mx 18 uit kwam zat er geen videorecrder in .Die zou in december komen, maar heb ik nooit kunnen vinden.

Wat ik op vimeo kreeg tezien was 1x  een sd versie van een clipje  en dat zag er niet geweldig uit.

Wat ik nu gedaan heb is een clipje met bestand /export video /1440x 1080 -25 fr/sec-mpeg2-  quality 10, gemaakt vanuit vdlmx18, op harde schijf gezet. Dit clipje in Vdlmx 17 binnengehaald en naar vimeo getransporteerd ,en ben tevrden over de kwaliteit.

http://vimeo.com/57017250 

gr ploon

golfie schreef op 09.01.2013 om 13:07 uur

sorry link werkt niet

http://vimeo.com/57017250  deze wel

gr ploon

golfie schreef op 23.01.2013 om 18:29 uur

Beste ,

Alle problemen zijn opgelost.Dus magenta probleem en het vast lopen na export.

Hoe:? Door geheel opnieuw te installeren.Loopt  ook veel beter .Voor mij een vraag hoe het kan.Maar misschien voor anderen een  weet .

Dank en groet golfie