VDL MX 18 premium Internal Directshow AVI

plagge schreef op 22.07.2012 om 13:38 uur

Kan iemand mij uitleg geven over het fenomeen dat bij achtereenvolgens binnengehaalde bestanden vanaf een Panasonic  HDC HS 700 in het ene geval een MPEG bestand is en in het andere een Internal Directshow AVI. Bij beiden is het overigens zo dat ik met een rechtermuisklik geen menu te zien krijg waarin ik een frametable opnieuw kan laten aanmaken. Bovendien loopt het beeld en geluid niet synchroon. Eerder met dezelfde camera binnengehaalde beelden zijn perfekt opgehaald en verwerkt. Ik werk met Windows 7 en een computer van voldoende capaciteit.

Reacties

mi-bo schreef op 23.07.2012 om 16:19 uur

Beste,
eerst map aanmaken, dan via rode knop onder preview aangeven wat u wilt binnen halen, avchd, dan wordt camera herkent en ziet u alle opnamen, in deze lijst staan, u kunt alles in een keer importeren, of door beelden aan te vinken gedeeltes.
Dit is de enige juiste manier om in Magix projecten te importeren
succes.

plagge schreef op 23.07.2012 om 16:32 uur

dank je wel MI-BO. Dan heb ik het verkeerd gedaan. Ik heb altijd de beelden via Windows verkenner van de HD naar de HD van de computer gesleept. 

plagge schreef op 27.07.2012 om 14:42 uur

Ik denk dat het probleem is opgelost. Via Magix Support ben ik op het spoor gezet. Een door mij geinstalleerd programma iMesh was de boosdoener. Deze " dringt zich voor " wat betreft de Codec. Dit is een slechtere codec dan die van Magix maar zorgt er wel voor dat de goede codec van Magix niet meer meedoet. Programma gedeinstalleerd en voor zover zichtbaar is het probleem  opgelost . Met dank aan de heer Smalsteeg van Magix Support.