VDL 2019

plagge schreef op 27.04.2019 om 11:02 uur

Nadat ik mijn VDL 2019 opnieuw heb moeten installeren, (beschadigde software, zie threat 22/4) krijg ik nu telkens het verzoek om het programma te registreren. Dat heb ik uiteraard gedaan maar deze opdracht blijft maar terugkomen, telkens als ik het programma wil opstarten. Hoe kan ik hier een einde aan maken?

Groet,

Geertjan

Reacties

Bol schreef op 27.04.2019 om 14:45 uur

Hallo Geertjan,

Probeer eens het volgende:

1. klik met de rechtermuisknop op de VDL snelkoppeling en kies dan als administrator uitvoeren.

Wanneer het bovenstaande geen uitkomst biedt, schoon je PC eens op met bv. CCleaner

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 27.04.2019 om 19:46 uur

Hallo Rob,

Helaas hebben beide tips niet het gewenste resultaat. Men blijft vragen voor een registratie. Erg vervelend.

Groet,

Geertjan

Bol schreef op 27.04.2019 om 20:24 uur

Hallo Geertjan,

Hier nog twee manieren die je kan uitproberen:

1. Ga naar hulp / programma deactiveren
  2. Als je VDL weer opstart, moet je het programma eerst weer activeren

Als dit nog niet nog niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, ga dan naar: https://www.magix.com/nl/ en klik op het poppetje rechts boven en log in en klik op "Mijn producten" en ga naar Video Deluxe 2019; klik op "Uncheck" Start VDL opnieuw op. Ook nu moet je VDL 2019 opnieuw activeren.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.04.2019, 20:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 27.04.2019 om 20:50 uur

Helaas Rob ook deze tips hebben geen resultaat. Morgen maar weer eens verder kijken.

Groet,

Geertjan

Bol schreef op 27.04.2019 om 21:01 uur

Hallo Geertjan,

Het is wel een hardnekkig probleem dat je hebt. Zelf zou ik dit probleem voorleggen aan Magix Support.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.05.2019 om 16:16 uur

@plagge

Beste Geertjan,

Een MAGIX programma voor U van mijn Pc verwijderd, om U een advies te kunnen geven, het MAGIX programma weer volledig geïnstalleerd,

na online actualiseren kwam ik de volgende optie tegen. dit heb ik geaccepteerd.

Daarna de volgende optie, hier installatie starten.

daarna het volgende geïnstalleerd als dit allemaal is geaccepteerd zal U geen opstart problemen hebben,

Sc6

Michael

plagge schreef op 01.05.2019 om 16:34 uur

Hallo Michael,

Fijn om te lezen dat je extra voor mij een poging ondernomen hebt om tot een oplossing van het probleem te komen. Ik heb inmiddels, op advies van Rob, contact gezocht met Magix. Zij hebben mij vanwege de complexiteit van het probleem een link gestuurd waarmee ik het programma kon verwijderen en opnieuw installeren. Nu werkt alles weer als vanouds.

Groet,

Geertjan

Bol schreef op 01.05.2019 om 16:42 uur

Hallo Geertjan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat door bemiddeling van Magix Support, jouw probleem is opgelost.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.05.2019 om 18:31 uur

@plagge

Beste Geertjan,

Dank voor Uw Feedback,

Sc6

Michael