Vdl 2016 premium werkt niet onder win 10 pro

bewerker schreef op 10.11.2015 om 10:09 uur

Ik heb vdl 2016 premium geinstalleerd op pc met win 10 pro. daarvoor had ik ook vdl 2015 premium op deze pc. vdl 2015 en 2016 werken niet op mijn pc . programma crasht constant en geeft foutmelding over ntdll.dll en mxjpegh_x64.dll. De crash vind plaats zodra ik tekst of effect wil toevoegen. vdl 2015 op andere pc met win 10 (geen pro) geinstalleerd daar tot op heden geen crash .Op mijn pc vdl 2014 ( 32 bits) geinstaleerd werkt prima . alle suggesties van magix report gedaan geen reslutaat. Ik vraag me nu af of vdl2016 64 bits wel werkt met win 10 pro.

Reacties

mi-bo schreef op 10.11.2015 om 12:21 uur

Bekijk even deze link en het gaat werken

http://www.magix.info/nl/magix-producten-geinstalleerd-onder-windows-10.online-training.1138850.html

gr

Michael

bewerker schreef op 12.11.2015 om 12:27 uur

bedankt voor je reactie.

Ik heb  vdl 2015 verwjiderd van mijn pc. Daar staat nu op vdl2014 premium (32 bits) en vdl 2016 premium

Vdl 2014 premium werkt prima nog geen crash gehad. vdl 2016 premium geeft al een crach als ik alleen maar met de muis de cursor over de tijdlijn beweeg. Ik moet hierbij wel zegen dat dit alleen maar gebeurt bij het bewerken van ingevoegde foto's. De demo bijvoorbeeld of ingevoerde video's  geven geen enkel probleem. Ik heb vdl 2016 gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. echter het prbleem blijft. dus werk ik nu met 2014 hetis niet anders de crash gaat over ntdll.dll en mxjpeg_x64.dll

bewerker schreef op 02.12.2015 om 18:38 uur

Ik beantwoord zelf maar even de gestelde vraag

Wat is er gebeurd. Van Magix zelf kreeg ik geen bevredigend antwoord en op het laatst helemaal geen antwoord meer. Ik ben er achter gekomen dat het probleem ligt in de jpg files op mijn computer . Ik heb deze omgezet naar BMP 24 bits files zodat ik weinig qualiteits verlies had. Ik ben verder gegaan met vdl 2016 premium en het werkte, geen crash meer. Wat schetst mijn verbazing . Vandaag werkte vdl 2016 ineens niet meer het serienummer kwam niet overeen bleek bij activatie . Toen ik ging kijken bij mijn producten bleek dat vdl 2016 premium uit mijn lijst was verwijderd.  Magix had , daar kwam ik achter, wel gezegd dat ze geld terig zouden storten, maar ik dacht dat dit voor de mp4 codex was die ik tweemaal heb gekocht. Niet dus. Men heeft gewoon vdl 2016  uit mijn produten verwijderd en ik moet dus zelf maar een eerder programma opnieuwe instaleren. Gelukkig heb ik dit ( vdl 2014 premium) omdat ik sinds 2003 VDL gebruik (diverse programma's.)

Ik vind dit niet in de haak. Magix heeft zich er op een gemakkelijke manier van afgemaakt en ik moet dit zelf maar uitzoeken.

Het enige positieve is dat ze mijn betaling hebben geretouneerd.

Magix HARTELIJK bedankt voor deze slechte service