VDL 2015 test

plagge schreef op 10.09.2014 om 10:37 uur

Ik heb de testversie van de nieuwe VDL 2015 gedowload om te kijken welke voordelen ik mogelijk uit dit nieuwe programma t.o.v. 2013 en 2014 kan halen. Als ik de scenes echter op de tijdlijn zet krijg ik het niet voor elkaar om beeld en geluid op twee sporen te zetten. Daarnaast krijg ik ueberhaupt geen geluid te horen. 

Heb ik misschien een instelling over het hoofd gezien? Het moge duidelijk zijn dat je op deze manier niets kunt testen. 

Reacties

mi-bo schreef op 10.09.2014 om 10:54 uur

Beste Plagge,
misschien net zo als in ProX 6 versie  dit is ook een 64 bits versie beeldlijn activeren en dan Ctrl + H en beeld en geluid staan gescheiden over 2 lijnen,
heeft u een 7 dagen ( zonder serie nummer )of 30 dagen versie met serie nummer.
Voor al het nieuws kijk op http://www.magixagent.nl ook bij product vergelijking
gr
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 10.09.2014 om 11:14 uur

Beste Plagge,

Als u de testversie VDL 2015 gedownload heeft, dan kunt u geen geluid en beeld scheiden naar 2 sporen, daar hier codecs voor nodig zijn. Wanneer u voor de eerste keer een scene naar de tijdlijn sleep krijg u een mededeling dat deze niet beschikbaar is. Bij een geregisteerde versie wordt deze bij de eerste keer gedownload bij Magix.

Volgens mij kan dit na het registreren voor 30 dagen wel, zeker weten doe ik dat niet. Dit zou zou ongetwijfeld Mi-Bo / Magix weten 

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 11.09.2014 om 15:09 uur

Beste Plagge,
jammer dat U niet meer reageert,
maar speciaal voor U de trial versie  7 dagen op mijn Pc gezet.
Na het installeren het volgende:
Het programma bevindt zich in de test versie tijdens de test fase zijn alle uitvoer mogelijkheden( bv export, branden) tot 3 minuten
En net zoals Robvroe1 al omschreef staat zodra U mp4 op de tijdlijn wilt zetten  de volgende mededeling
Er wordt een audioformaat gebruikt dat vanwege de licentie in de test versie niet wordt onder steunt, dit kan mogelijk tot een verslechtering van de presentatie leiden( dit heeft U ook gelezen).
er zijn uiteraard beperkingen, extra download is niet mogelijk maar alles werkt; de tekst de overgangen zelfs de effecten, en als U een project heeft in bv. vdl 2014 kunt u beeld en geluid scheiden en in vdl 2015 het geluid wat nu niet aanwezig is zie hierboven op de tijdlijn zetten en het evt. opslaan op een usb stick. succes met Uw hobby
Michael

plagge schreef op 11.09.2014 om 15:28 uur

Sorry Michael dat ik nog niet gereageerd heb maar ik had even geen tijd. Het is voor mij duidelijk dat bij een testversie bepaalde zaken worden uitgeschakeld c.q. niet beschikbaar zijn. Maar een essentieel onderdeel van een video is ook het geluid. Dan is het toch vreemd dat dit niet geproduceerd kan worden in een testversie. Dit zou best eens veel potentiele kopers ervan kunnen weerhouden om dit mooie programma aan te schaffen. Want wat voor de upgrade geldt , geldt ook voor de "nieuwkomers". Toch? Overigens zie je wel vaker in testversies dat er de naam van het bedrijf dwars door het beeld staat. Misschien kan Magix in de testversie wel de geluidssporen "open" zetten en om de dertig seconden een "piep" laten horen. Dan kan er toch "gewoon" getest worden. Maar goed dat is aan Magix. 

mi-bo schreef op 11.09.2014 om 15:46 uur

Beste Plagge

'toch nog even een reactie als u de test versie van 30 dagen met serie nummer gebruikt is de beperking dan ook zo.

Ik zal dit ook op mijn site zetten http://www.magixagent.nl, dan hebben de gebruikers meer info

gr

michael

plagge schreef op 11.09.2014 om 15:55 uur

Beste Michael, 

Begrijp ik het goed dat je als "upgrader" of als nieuwkomer VDL2015 gewoon kunt aanschaffen en binnen dertig dagen moet beslissen om wel of niet door te gaan? Ik zou anders niet weten hoe je aan een serienummer kunt komen. Als dat zo is moet dat zeker duidelijk bij de productomschrijving komen te staan. 

Groet, 

Plagge

mi-bo schreef op 11.09.2014 om 16:03 uur

Beste Plagge,
als U de trial versie heeft gedownload dan heeft u de keuze 7 dagen of 30 dagen klikt u 30 dagen aan dan wordt er een serie licentie aan u aangeboden na goedkeuring van de voorwaarden.
dit geld 30 dagen na de 30 dagen wordt als u niet betaald het totale programma van Uw Pc gewist, alleen serie nummer blijft in geheugen staan.
dan kunt u het pakket volledig 30 dagen gebruiken, wilt u dan volledig registreren dan betaald U € 129,99 voor een premium pakket, neemt u nu het premium pakket dan kost het € 69,99 met de speciale aanbieding, de keus is aan U
U kunt mij ook mailen via mi-bo@magix.info
succes

Michael

plagge schreef op 11.09.2014 om 16:15 uur

Hallo Michael, 

Ik heb de 30 dagen versie op mijn computer staan maar ik kan niet meer met het programma doen dan met de 7 dagen versie. Dat is nu juist volgens mij de tekortkoming,  Het enige verschil is dat ik nu nog 26 dagen kan testen maar wat? Ik kan het programma niet gebruiken alsof ik het al had aangeschaft. De beperkingen zijn daarvoor te groot en dat is gewoon jammer.

Groet, 

Plagge

mi-bo schreef op 11.09.2014 om 18:26 uur

hallo Plagge,
ik heb ook de 30 dagen  versie geactiveerd, en kreeg daarbij een code voorheen was het zo dat alles werkte maar in de versie 2015 is dit niet meer zo, het volgende als U een stukje project met mpeg 2 op de tijdlijn zet dan werkt het geluid wel.

ter info in de trial versie zit ook het volledige handboek als pdf files
succes
Michael