VDL 2014 stabilisatie werkt niet

robert schreef op 18.04.2014 om 10:20 uur

Ik heb VDL 2014 en bewerk daarmee films opgenomen met een DV camera in : Pal 16:9 (720*576; 25fps) alles werkt prima alleen beeldstabilisatie werkt niet na een sec. sterretjes staat het beeldje op zwart en moet ik de bewerking ongedaan maken.Ik krijg voor de oplossing alle medewerking van Magix support en moet nu een bestand Uploaden, maar ik stuur steeds het verkeerde en kom er niet uit. Zou iemand mij kunnen helpen misschien telefonisch of stapsgewijs wat ik moet doen per Email. Hierna typ ik de laatste Email over die ik van Magix support heb ontvangen voor de duidelijkheid.

U maakt toch een film in VDL2014 dat wil zeggen wanneer u begint heeft u een leeg project en staat er niets in de tijdlijn. Daarna gaat u er videomatriaal in zetten; met andere woorden u zet video bestanden in de tijdlijn... Het gaat mij nu om dat gene wat u dus in de tijdlijn zet! Dat zijn dus videobestanden en deze hebben een bepaald formaat/extensie; dat kan zijn AVI, MPG, WMV, VOB, MP4 etc. Maar dus niet een MVP bestand, want dat is een projectbestand binnen VDL en geen video bestand. Nogmaals de vraag om zo een videobestand ons toe te sturen waarmee u uw film maakt, dus die u in de tijdlijn zet.

Nou een heel verhaal ik kom hier niet uit dus misschien kan iemand helpen.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 18.04.2014 om 11:02 uur

Hallo Robert,

Wat Magix van je wil ontvangen is het videobestand dat je naar de tijdlijn sleept.  Ik vermoed dat dit een *.MPEG film bestand is.  Bij mij werkt de stabiliatie wel. Je moet hier geen wonderen van verwachten! 

Nu een paar andere vragen:

1. heb je laatste update al binnengehaald? Zo niet ga naar: hulp / online actualiseren

2. heb je al een geprobeerd om de alle instelling terug te zetten op de standaardwaarde. (Ga naar: bestand / instelling / programma instelling terug zetten op standaardwaarde)

3. heb je al eens geprobeerd om een herstel uit te voeren. (leg de DVD in de lade en kies: " herstel ")

Succes,

Rob

robert schreef op 21.04.2014 om 14:14 uur

Beste Rob vroe

Al de andere dingen die je toelichtte heb ik al gedaan ik heb zelfs ook de Down loadversie van VDL 2014  geprobeerd, maar het lukt  mij nog steeds niet om een juist bestand naar Magix te Uploaden. Ik maak een nieuw project met VDL2014, deze film sleep ik naar de tydlijn en ga die bewerken. Deze film Upload ik dan naar Magix om te testen, maar het is steeds niet goed men vraagt een videobestand en ik stuur schijnbaar steeds een MVD bestand. Mijn vraag is wat moet ik nou doen voor het goede bestand en hoe doe ik dat. 

Gr Robert

Voormalige gebruiker schreef op 21.04.2014 om 19:00 uur

Beste Rob vroe

Al de andere dingen die je toelichtte heb ik al gedaan ik heb zelfs ook de Down loadversie van VDL 2014  geprobeerd, maar het lukt  mij nog steeds niet om een juist bestand naar Magix te Uploaden. Ik maak een nieuw project met VDL2014, deze film sleep ik naar de tydlijn en ga die bewerken. Deze film Upload ik dan naar Magix om te testen, maar het is steeds niet goed men vraagt een videobestand en ik stuur schijnbaar steeds een MVD bestand. Mijn vraag is wat moet ik nou doen voor het goede bestand en hoe doe ik dat. 

Gr Robert

Hallo Robert,

Je moet een onbewerkte videobestand, die je van je camera naar je computer heeft gekopieerd heeft, naar Magix mailen. 

Gr,

Rob