vdl 2013 reageert niet meer bij exporteren film

nesfotografie schreef op 01.03.2015 om 10:54 uur

Bij het exporteren van filmpjes naar internet krijg ik de volgende melding: Video de luxe 2013 reageert niet meer, er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht. Na een paar seconden wordt het programma opnieuw opgestart. Hoe los ik dit op?

Al vast bedankt voor het antwoorden.   Barbara

Reacties

mi-bo schreef op 03.03.2015 om 10:51 uur

Beste,
op welke manier exporteert u het filmpje ( project) naar het internet,
zijn dit mpeg2 bestanden of mp4 bestanden ( vraag gezien u opgeeft vdl 2013 dit is de classic versie en kan geen mp4 filmpjes uploaden ).
gr
Michael

nesfotografie schreef op 15.03.2015 om 11:29 uur

Sorry voor de late reactie.

Geen idee welke bestanden het zijn, waar kan ik dat zien? Ik doe het gewoon zoals ik t altijd deed. Op internetkwaliteit SD en standaard 2D. In het verleden werkte het gewoon. nu een tijdje t programma niet gebruikt en krijg ik die foutmelding. voor zover ik weet is er niets aan het programma veranderd.

Groetjes Barbara

nesfotografie schreef op 22.03.2015 om 07:30 uur

Aangezien ik geen anrwoord meer krijg, heb ik zelf nog wat geprobeerd. Uiteindelijk geprobeerd om het filmpje via delen in de werkbalk op facebook te krijgen. Helaas krijg ik ook dan een foutmelding.

In het programma is een zwaarwegend probleem opgetreden.

Daaronder in een appart venster met een rood kruis ervoor:

fout in module "[nul]" [laadadres:oxfffffff] op adres ox0000646d uitzondering 0xc0000005 "ACCES_VIOLATION"

Wat kan dit veroorzaken en hoe los ik het op?

Voormalige gebruiker schreef op 23.03.2015 om 12:45 uur

Beste Barbara,

Fouten zoals deze, duiden er meestal op dat je computer / register is vervuild. Schoon je computer eens goed op in de veilige Modus van Windows en met de de freeware programma's CCleaner en/of Glary Utillities 5.0

Succes,

Rob 

nesfotografie schreef op 24.03.2015 om 17:56 uur

Hallo Rob,

Intussen ccleaner gedraaid die heeft ongeveer 3gig aan rotzooi verwijderd en Malwarebytes ook gedraaid. die heeft iets gevonden en in quarantaine geplaatst. Video de luxe blijft echter een foutmelding geven.

Groetjes Barbara

Voormalige gebruiker schreef op 26.03.2015 om 17:59 uur

Hallo Barbara,

Zelf zou ik dan VDL 2013 deinstalleren en weer opnieuw installeren.

Succes,

Rob 

nesfotografie schreef op 27.03.2015 om 08:05 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor de tip, helaas heeft dat ook niet geholpen 

Groetjes Barbara

nesfotografie schreef op 30.03.2015 om 13:14 uur

Het probleem is inmiddels opgelost met dank aan het pcwebplus forum. Er bleek een dll bestand van naam te zijn veranderd en die heb ikzelf weer veranderd in de orginele naam.

@mi-bo, video de luxe premium kan ook film opslaan in mp4 bestanden :-p

Groetjes Barbara

Voormalige gebruiker schreef op 02.04.2015 om 09:56 uur

Hallo Barbara,

Fijn te horen dat je probleem is opgelost.

Volgens mij is / was dit geen Magix probleem maar een Windows probleem. Jij of een ander geintalleerde programma hebben op de een of andere manier de naam van het DLL bestand gewijzigd.  

groetjes,

Rob