vdl 2008 veroorzaakt koude start.

suijker schreef op 24.12.2009 om 08:43 uur
In 2008 heb ik video de luxe 2008 aangeschaft. Na gebruik op mijn desktop wil ik het nu op mijnSamsung NC20 netbook installeren. Daartoe een ISO gemaakt en die virtueel gebruikt voor de installatie. Tot zover probleemloos verlopen. Het viel me wel op dat ik geen vraag kreeg om de licentie in te vullen. Nu ik het programma start veroorzaakt het nadat het hoofdmenu een fractie in beeld is geweest een koude herstart.

Wat kan ik doen?

Reacties

Polders schreef op 24.12.2009 om 16:16 uur
Hallo Suijker, als u Video deluxe 2008 heeft aangeschaft is het advies van de originele Video deluxe DVD te installeren.
Veel succes
Voormalige gebruiker schreef op 24.12.2009 om 19:51 uur
Beste Suijker,
Hoewel ik je laptop niet ken, heb ik het idee dat het gaat om een netbook:
een kleine laptop. Waarschijnlijk heeft het apparaat geen DVD-speler.
Kijk voor de minimale systeemeisen voor Magix Video de Luxe 2008 op de website www.magix.com. Voor het juist installeren van VDL heb je een DVD-speler nodig.
Polders schreef op 29.12.2009 om 18:12 uur

Beste suijker, de laatste reactie lijkt op '' moed verloren al verloren'.
Als dit forum 'Vragen en Antwoorden' - van gebruikers - geen voldoende resultaat geeft, ga dan met de vraag naar Magix http://support.magix.net
Veel succes

 

Voormalige gebruiker schreef op 29.12.2009 om 21:32 uur
Beste Suijker,
Hoewel ik begrijp dat je teleurgesteld bent, ben ik van mening dat je de zaken omdraait: elk softwarepakket stelt eisen aan de computer.
Wanneer je een programma wilt draaien op een nieuw aan te schaffen apparaat lijkt het me verstandig om, vóór de aankoop, te kijken of ie aan de minimale 
eisen voldoet. Netbooks zijn zeer populair maar, in veel gevallen, ongeschikt voor het monteren van video. Of je nu Magix gebruikt of een vergelijkbaar pakket.