Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 05.03.2014 om 13:40 uur

Beste,

Ik heb het in VDL 2014 geprobeerd en bij mij werkt het naar behoren. Heeft u de laatste update al gedownload? U zou een kunnen proberen de instelling terug te zetten. Ga naar bestand /  instellingen / programma-instellingen terugzetten naar standaardwaarde.

Succes met de veelzijdige programma's van Magix

Rob 

AnjaV schreef op 05.03.2014 om 14:59 uur

Ik zal U een printscreen laten zien, het hart zweeft weg en een zwart vlak bijft achter. Op welk spoor moet ik de overgang dan slepen ? M.vr.gr.

Voormalige gebruiker schreef op 05.03.2014 om 20:09 uur

Hallo,

Doordat je vraag op welk spoor, heb ik een vermoede wat er hand is.

Wanneer je op spoor 1 je fragmenten heeft staan, dan moet het 3d hart ook op spoor 1 plaatsen. Sleep van de mediapool 3d hart naar spoor 1 zet deze waar de filmframenten tegen elkaar liggen. 

Succes,

Rob

AnjaV schreef op 06.03.2014 om 10:28 uur

Hallo,

Bedankt voor het meedenken ! Maar ik snap er echt niets van, waarom dit bij mij niet werkt ?

Ik sleep het "hart" naar hetzelfde spoor...en de rest van de scenes/film verdwijnt ! 

Terwijl ze er wel staan als ik het "hart" naar spoor 2 sleep  !! Vr.gr. Anja

Voormalige gebruiker schreef op 06.03.2014 om 13:11 uur

Hallo Anja,

Zoals ik het kan zien, besta je film uit een stuk. Dan krijg je inderdaad wat je beschijft als je het hart op spoor 1 plaatst.

Omdat dit overgangen zijn moet het project tenminste uit twee filmfragmenten zijn. dus fragment A en B.

Plaatst nu de overgang "Hart"  de fragment A en B. en je zal zien dat het werkt.

Je kunt een splitsing kunnen maken door op het scheermesje te klikken of met de sneltoet " T ". Plaatst de orange lijn op de plaats waar je wilt splitsen.

Succes,

Rob

PS. ik zie ook dat je het al geëxporteerd heeft naar een MXV bestand. Je moet hievoor wel het orginele projectbestand gebruiken. Met de extentie MVP