vastlopen vdl 2015 premium

timjongkees schreef op 04.03.2015 om 12:30 uur

Met succes een filmpje gemonteerd en van muziek voorzien uit het magix bestand. Daarna een DVD gebrand. Deze muziek wil ik vervangen door een ander stukje. Zodra ik het audiospoor wis loopt het programma vast en verschijnt het venster dat VDL niet meer werkt en er naar een oplossing wordt gezocht. Vervolgens wordt VDL opnieuw opgestart en dit herhaalt zich zonder dat ik verder kom.

Tim 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 04.03.2015 om 12:45 uur

Hallo Tim,

Heb je al geprobeerd om je computer (Windows) af te sluiten en weer opnieuw op te starten. Daarna zou je nog eens kunnen proberen om je project in VDL 2015 te laden en dan je muziek te vervangen. Het kan zijn dat er een wisselfout zit in Windows en VDL 2015

Groet,

Rob

timjongkees schreef op 04.03.2015 om 13:43 uur

Hallo Rob,

Dat heb ik inderdaad geprobeerd. Zodra ik het audiospoor had gewist en ik in " muziekbiblotheek" ging zoeken liep de zaak herhaaldelijk vast. Het filmpje kan ik als ik niets wijzig gewoon afspelen.

groet,

Tim

Voormalige gebruiker schreef op 04.03.2015 om 13:58 uur

Hallo Tim,

Wat je zou kunnen proberen is om:

1. start je project

2. selecteer alles in het project (geel markeert)

3. klik op "+" en creëer en nieuwe flim .

4. kopieer je project naar de nieuwe film

5. verwijder de foutieve film uit het project en sla het onder een andere naam op.

6. probeer nu eens de audiospoor te wissen en te vervangen

succes,

Rob

timjongkees schreef op 05.03.2015 om 10:02 uur

Hallo Rob,

Allereerst heb ik op de Magix site gezocht naar patches , die bleken er te zijn en ik heb ze gedownload en geïnstalleerd. Overigens mis ik het zoeken naar updates zoals in de vorige VDL versies automatisch gebeurde na het opstarten.

Daarna het project opgestart en wederom hetzelfde probleem, maar na de automatische herstart lukte het om de beoogde bewerking uit te voeren. Gauw een DVD gebrand om in ieder geval het bereikte te behouden. 

Mochten de problemen zich weer voordoen, dan zal ik graag gebruik maken van jouw adviezen.

Bedankt voor je inzet,

Tim

Voormalige gebruiker schreef op 05.03.2015 om 12:06 uur

Hallo Tim,

Fijn te horen dat je probleem is opgelost. Je kan zien of er updates zijn, zie afbeelding.

Succes,

Rob