Vastlopen van het programma, o.a bij opnemen van videofilm vanaf

HansvdM schreef op 30.09.2009 om 22:09 uur
Ik gebruik nu MAGIX video deLuxe 15Plus, maar heb steeds problemen met dit programma, na 5 jaar met de voorgaande versies te hebben gewerkt. Ik heb het programma zeker al 6 a 7 keer opnieuw geinstalleerd. maar de problemen blijven. O.a. Na enige seconden loopt het programma vast als ik een videofilm probeer over te zetten van de camera naar de vaste schijf, het opnamescherm wordt wit en er komt een MAGIX video deLuxe mededeling "! U heeft "Änuleren" gekozen. wilt u de opgenomen bestanden verwijderen.
IK HEB NIET voor anuleren gekozen, maar het programma stopt ongevraagd met opnemen, terwijl de camera gewoon doordraaid.
Ik ben er langzamerhand zeker van dat er fouten zitten in mijn MAGIX video deLuxe 15 Plus programma DVDschijfje, U kunt nu wel weer met 16 Plus reclame maken, maar ik wil nu eerst het huidige 15 Plus programma goed zien werken. Ik heb al eerder om hulp gevraagd,  maar krijg geen fatsoenlijk antwoord.
Ook de telefoon 075-7501120 wordt meestal niet opgenomen en de antwoorden op de via internet gestelde vragen slaan als een tang op een varken op de door mij gestelde vragen.
Dus stuur mij s.v.p. zo spoedig mogelijk een goed geteste nieuw MAGIX video deLUXE 15 PLUS programma schijfje, zodat ik hopelijk weer eens met plezier m'n films kan monteren.

Reacties

bobbiaan schreef op 01.10.2009 om 23:21 uur
Beste Hans,

Dat is grof geschut, maar goed laat ik het risico nemen, want de antwoorden komen van amateurs die elkaar proberen te helpen. Dus deze mensen een schop geven vind ik misplaatst.
Maar terzake met uw probleem:
1 Wat zijn de technische gegevens van uw PC ?
2 Met wat voor een camera werkt u die u met de PC gebruikt ?
3 Heeft u het programma op de juiste manier geinstalleerd, geregistreerd en   geactiveerd. Zo ja dan ontvangt u een patch van ca. 43 Mb en zou het moeten werken.
 
Ik ben niet op de hoogte van de door u eerdere gestelde vragen maar wacht af wat uw antwoorden op mijn vragen zijn.

Mvg

Bobbiaan