vastlopen programma

tedvdhoogen-Vandenhoogen schreef op 19.01.2020 om 16:17 uur

welke instellingen kan ik veranderen, videodeluxe loopt regelmatig vast (19.02.49) andere videobewerker programmas lopen wel goed (windows 10, 8 core 2,4 ghz intel processsor nvidea videokaart)

Reacties

mi-bo schreef op 19.01.2020 om 16:40 uur

@tedvdhoogen-Vandenhoogen

Beste Ted.

Is het probleem niet dat U verschillende videobewerking programma's op 1 Pc heeft staan.

Schrijft U over bevriezen enkelen seconden nadat het programma is opgestart of echt regelmatig vast lopen terwijl U aan het bewerken bent.

Met vriendelijke groet,

Michael

tedvdhoogen-Vandenhoogen schreef op 19.01.2020 om 18:36 uur

Bevriezen, na 20 seconden gaat t programma verder

mi-bo schreef op 19.01.2020 om 18:38 uur

@tedvdhoogen-Vandenhoogen

Beste Ted.

Dit heb ik ook ontdekt, heb hier nog geen oplossing voor gevonden erg irritant.

Sc6

Michael

Bol schreef op 19.01.2020 om 19:07 uur

Hallo Ted,

Het probleem dat u hebt, heb ik ook. Volgens mij is dit ontstaan, doordat de Store steeds bij het opstarten moet worden geïnitialiseerd. Klik maar eens op het tabblad audio. De is bij mij nagenoeg leeg. Na ca. 15 à 20 sec. wordt deze gevuld met de gekochte audio. Misschien wordt dit ooit met een update gerepareerd. Bij het opstarten is het energieverbruik "Zeer hoog". zie afbeelding

Groet

Rob

PS: de oplossing moet komen van Magix Support

Laatst gewijzigd door Bol op 19.01.2020, 19:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-