vastlopen marker en schokkende beelden

Erica-melgert schreef op 13.11.2019 om 12:03 uur

Kwam uiteindelijk na veel frustratie op het idee om even op de site te kijken en zag dat er meer mensen met hetzelfde probleem geworsteld hadden. Dankzij de tips is tot grote opluchting het probleem opgelost. Blijkt de oorzaak te zitten in het automatisch in de slaapstand zetten van de pc en dat de beelden dan "bevroren worden" hetgeen resulteert in schokkende beelden en het vastlopen van de marker. Ik ben helemaal blij en ga vol goede moed verder met mijn film. Dank aan alle die de info gaven !

Reacties

mi-bo schreef op 13.11.2019 om 12:11 uur

@Erica-melgert

Beste Erica.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Dank voor het op het forum zetten van Uw eigen ervaring.

Dit is een oplossing.

Sc6,

Met vriendelijke groet,

Michael

Erica-melgert schreef op 07.01.2020 om 16:11 uur

Was ik heel enthousiast dat mijn probleem over de vastzittende marker was opgelost heb ik nu weer hetzelfde probleem en blijft de marker steken. Weet niet meer hoe ik dat 2 mnd geleden heb opgelost en kan de tips hierover ook niet vinden. Help me aub! Wil graag weer aan het werk met mijn film.

mi-bo schreef op 07.01.2020 om 17:21 uur

@Erica-melgert

Beste Erica.

Niet wetend met welke versie van MAGIX vdl U werkt.

Al gekeken via hulp Online actualiseren of er nog een download update beschikbaar is.

Misschien na een update van WINDOWS zijn instelling weer naar standaard terug gezet.en dan als U tijdens bewerken alles even (door omstandigheden )de pauze stand zet komt het probleem weer terug.

Even de stappen na kijken.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Erica-melgert schreef op 07.01.2020 om 17:28 uur

Werk met video deluxe 2015 en doe verwoede pogingen om de maker weer aan de gang te krijgen. Heb ook bij instellingen deze teruggezet naar standaardwaarde echter geen resultaat. Jammer dat ik de vorige actie van hetzelfde probleem niet heb vastgelegd. Zoek me rot op de site maar kom er vooralsnog niet uit.

mi-bo schreef op 07.01.2020 om 17:40 uur

@Erica-melgert

Beste Erica.

Dank voor Uw feedback.

Misschien een optie.

Als administrator MAGIX vdl 2015 op te starten en er dan mee te gaan werken (monteren ).

Met vriendelijke groet,

Michael

Erica-melgert schreef op 07.01.2020 om 18:01 uur

dank voor je reactie maar ik kom er zo niet uit. Heb via administrator opgestart en probleem is niet verholpen. Heb het voor vandaag wel gezien. probeer morgen weer opnieuw . Je hoort van mij.

mi-bo schreef op 07.01.2020 om 18:46 uur

@Erica-melgert

Beste Erica.

Heeft U ook al gekeken met een ander project of het probleem het zelfde blijf.

Of het gehele project opnieuw op de tijdlijn zetten onder een andere naam.

Wat is dan het resultaat.

Met vriendelijke groet,

Michael

Erica-melgert schreef op 08.01.2020 om 14:38 uur

Zit weer achter de pc met veel frustratie over de vastgelopen marker. Het probleem zit duidelijk in het programma van Video de luxe omdat bij elk ander project dezelfde problemen zich voordoen. Ik vind het jammer dat ik de vorige oplossing van november 2019 niet meer terug kan vinden. de oorzaak ligt in de automatische pauze stand waarna de marker van het programma vast komt te zitten. Er is trouwens ook maar 1 niet bewegende marker te zien. ook zijn de beelden schokkerig net als bij de vorige keer.

Vr groet Erica

Hoop dat je me uit de brand kunt helpen.

Bol schreef op 08.01.2020 om 14:51 uur

Hallo Erica,

Ik heb uw topic met belangstelling gevolgd. Misschien is dit de oplossing. Verwijdert eens het Videodeluxe.ini bestand. Dit bestand kan corrupt zijn. Videodeluxe.ini wordt automatisch weer aangemaakt bij het opstarten van VDL 2015.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.01.2020, 14:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.01.2020 om 15:33 uur

@Erica-melgert

Beste Erica.

Als U de spatie toets indrukt ziet U dan wel de afspeelmarker vooruit gaan. via Y toets dan arranger kan dit uit en aangezet worden

als optie werking spatiebalk wordt geactiveerd zal het stoppen waar de spatiebalk wordt in gedrukt.

Dan wat betreft schokkende beelden bij afspelen hoe staan de optie bij Bliksemschicht.

sc6

Met vriendelijke groet.

Michael

Erica-melgert schreef op 12.01.2020 om 18:53 uur

Het was me een enerverende week met vele frustraties over de vast gelopen marker en schokkende beelden. Dank voor alle tip . Heb uiteindelijk het programma gedeïnstalleerd en de originele DVD weer geïnstalleerd maar desondanks bleef het probleem. . Dus moest de oorzaak buiten het programma liggen. Tip van kennis was de aan wezige bevelligprogramma's , had er nl 3, op de pc te verwijderen. Gedaan en met het verbluffende resultaat dat alles weer normaal liep en ik nu na een week weer verder kan werken aan mijn film. Waar beveiligingsprogramma's al niet toe kunnen leiden. Allen nogmaals dank voor het meedenken. Vr groet Erica

mi-bo schreef op 12.01.2020 om 19:01 uur

@Erica-melgert

Beste Erica.

Dit is een goed bericht.

In vervlogen jaren ook weleens 2 verschillende antivirus programma's op mijn Pc gehad op een bepaald moment bij opstarten van Windows ME liepen er allemaal lieveheersbeestje over mijn scherm.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Met vriendelijke groet,

Michael