Over welke extensie schrijft U omtrent Uw problemen.
Misschien heeft U hier iets aan
"
Als u nog steeds problemen hebt met sommige functies, kunnen de volgende korte tips u misschien helpen:
Voer alle open Windows-updates uit en/of sluit de Microsoft Installer.
Installeer de nieuwste grafische kaart drivers handmatig. Ga hiervoor naar de website van de fabrikant van uw grafische kaart, download de nieuwste stuurprogramma's en installeer ze.
Voltooi uw projecten voordat u een update uitvoert, aangezien er in sommige gevallen gegevensverlies kan optreden.."
Dat is de manier ja. Tot aan vanavond altijd goed gewerkt. Maar zie ik nu pas er is ook een nieuw om 19 uur is er ook een update van mijn videokaart geweest.
morgen ga ik verder met proberen blew. Ik geef nog uitslag. Dank voor het meedenken alvast.
de rendering die u aangeeft doet het niet zowel gedeelte als auto. Het gekke is dat het wel goed is geweest Daar ben ik vrij zeker van want ik gebruik het geregeld bij new blue effecten want die lopen in magix altijd beroerd en lange rendeertijd. vr gr ploon
Voor zover ik het weet, heeft deze nog nooit goed gewerkt in VDL 2022 en Pro X13. Wel op de manier zoals reeds hebt beschreven. Als klikken op "Auto" kan het gebeuren dat er niets gebeurd, omdat Pro X13 denkt dat niets te renderen is. Daartegenover, als ik op "Gedeelte" klikt dan wordt er altijd gerendeerd. Zie mijn kort filmpje.
Hebt u al eens het video_pro_x.ini bestand verwijderd. Als u deze verwijderd dan worden alle programma-instellingen op de standaardwaarde teruggezet; incl. eventuele PC configuratiefouten. Bij het opstarten van Pro X13 wordt deze automatisch weer aangemaakt.