Vasco da Gama in Vdl 17 Speciale Editie

Majoab schreef op 05.05.2011 om 20:13 uur

Ik heb zojuist de VDL 17SE met Vasco de Gama geïnstalleerd, maar Vasco da Gama krijg ik niet geïnstalleerd. Als fout wordt er het volgende vermeldt: Een ReadProcessMemory- of WriteProcessMemory-opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd. (299) De Pc is een uitgerust met een i7 processor 6 Gb werkgeheugen eneen ati videokaart met 1 Ghz

Let op dit is de allernieuwste Vdl 17 SE uitvoering!

Reacties

mi-bo schreef op 06.05.2011 om 10:11 uur

Beste,
Vasco da gamma moet apart geïnstalleerd worden , met een serie nummer, u kunt kiezen voor 3 talen,
Het wordt automatisch aangegeven, of u het in vdl17 wilt installeren of stand a lone
als dit is gebeurd, Pc afsluiten opnieuw opstarten, en het moet werken,
uiteraard zou er een fout in het programma kunnen zitten.
u kunt dan het beste een mail naar lklooker@magix.net sturen en hij helpt u verder.
succes met het mooie pakket.
 

Majoab schreef op 07.05.2011 om 09:35 uur

Beste, bedankt voor jouw snelle reactie! Helaas werkt het rechtstreeks van de DVD installeren ook niet. Ik krijg dan ook dezelfde foutmelding! Inmiddels een mail gestuurd naar lklooker@mgix.net. Nogmaals bedankt!
 

Beste,
Vasco da gamma moet apart geïnstalleerd worden , met een serie nummer, u kunt kiezen voor 3 talen,
Het wordt automatisch aangegeven, of u het in vdl17 wilt installeren of stand a lone
als dit is gebeurd, Pc afsluiten opnieuw opstarten, en het moet werken,
uiteraard zou er een fout in het programma kunnen zitten.
u kunt dan het beste een mail naar lklooker@magix.net sturen en hij helpt u verder.
succes met het mooie pakket.
 

Majoab schreef op 15.05.2011 om 12:41 uur

Beste,

 

Ik heb via Magix Duitsland een downloadlink gekregen om Vasco da Gama te downloaden en dan te installeren vanaf de harde schijf, maar aangezien mijn internet verbinding niet al te snel is ging dat fout. Toen bedacht ik mij dat het misschien ook wel kon lukken door het bestand van de Magix DVD te kopieeren naar de C schijf en dan vanaf de C schijf te installeren. En dat lukte! Dus zo zie je maar er zijn nog steeds meerdere wegen naar Rome, juist zonder navigatie!

 

Met vriendelijke groet,

Majoab
 

Beste,
Vasco da gamma moet apart geïnstalleerd worden , met een serie nummer, u kunt kiezen voor 3 talen,
Het wordt automatisch aangegeven, of u het in vdl17 wilt installeren of stand a lone
als dit is gebeurd, Pc afsluiten opnieuw opstarten, en het moet werken,
uiteraard zou er een fout in het programma kunnen zitten.
u kunt dan het beste een mail naar lklooker@magix.net sturen en hij helpt u verder.
succes met het mooie pakket.