Reacties

mi-bo schreef op 16.08.2011 om 20:55 uur

Dat kan wel, u moet het bekijken als aparte onderdelen, u maakt eerst een stuk reisroute met vliegtuig, dan heeft u namelijk een begin en eindpunt gemaakt, dan gaat u verder met een auto dit is het volgende enz.enz

gr

margadejonge schreef op 16.08.2011 om 22:12 uur

Beste mi-bo,

Ik begrijp uw antwoord niet zo goed,moet ik een route 2 (dus route 1 en dan op de knop route 2 enz )maken om daar vandaan een vervolg route te maken?

Want als ik dat doe en er een auto neer zet gaat de auto al rijden voordat het vliegtuig is geland.

Ook als ik pauze`s instel.

Mvgr. Marga

FransS schreef op 16.08.2011 om 23:04 uur

Hoi Marga,

Voor elke route moet een aparte avi maken,dus voor je vliegtuig en voor de auto moet je een aparte route maken en dan kun je deze op de tijdlijn in een overvloeier in elkaar over laten gaan .Of wat ik meestal doe is een foto op de achtergrond waar de bestemming is, als je deze dan onder het fragment van b.v. het vliegtuig zet en dan de foto half naar beneden halen dan schijnt het door op de achtergrond ,even experimenteren en als je er niet uit komt heb ik wel eventueel een voorbeeld voor je .

Dit is ook wat mi-bo aangeeft.

Suc6 Frans S

margadejonge schreef op 17.08.2011 om 00:09 uur

Beste frans,

Bedankt voor je reactie,ik heb het zo geprobeerd en het komt  voor mij redelijk over zo.

Maar ik heb op internet ook stukjes film gezien zonder overgangen zoals jij bedoelt en dat lijkt mij toch mooier.

Zou je mij alsnog een voorbeeld kunnen sturen,zoals jij ze maakt.

 

Groetjes marga

FransS schreef op 17.08.2011 om 10:50 uur

Hoi Marga,

Hier dan het gevraagde,bekijk het even en voor je het echt gaat gebruiken experimenteer er even mee.

b.v.zet de foto op spoor 1 en daar onder de route die je gemaakt hebt,en trek deze naar beneden tot jij denk het goed te kunnen zien hoe het vliegtuig of auto te zien is.

Je zou als je in het vliegtuig/auto gefilmd hebt dit ook als beeld kunnen gebruiken met je route.

Suc6 Frans S.      

margadejonge schreef op 23.08.2011 om 09:38 uur

Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie antwoorden.

Over de route maken ben ik er uit.

Maar over een eigen animatie in vasco da gama 4 te zetten nog niet.

Ik heb een vlag gemaakt met psp en in animatie shop laten wapperen.

Maar op de kaart die ik heb met de route daar wappert de vlag niet.

De vlag is opgeslagen met een gif bestand.

Zou je zeggen dat dat dan ook in vasco ook moet wapperen. Maar dat dus niet.

Is er misschien bekent of het misschien met wat anders opgeslagen moet worden in plaats van gis,zodat het in vasco wel gaat wapperen.

Groetjes Marga.