Voorheen had ik een PC met Windows 7 maar ben nu overgeschakeld naar Windows 10.
Ik wou een analoge video digitaliseren, maar de USB video omzetter die ik een paar jaar geleden gekocht heb met het programma "red je video 6" werkt blijkbaar niet met Windows 10.
De PC herkent de omzetter alleszins niet, en kan dus ook niet het bijhorende stuurprogramma installeren.
Moet ik nu een nieuwe USB-video omzetter met adapter aanschaffen? en werkt die dan wel met Windows 10?
Of bestaat er een stuurprogramma om te installeren op Windows 10 zodat ik verder kan met de USB-video omzetter die ik momenteel bezit?
Is het stuurprogramma dat als download ter beschikking staat op jullie website geschikt voor Windows 10?
Ik ben in het bezit van Magix Video Deluxe Plus 2016, dus zou ik enkel een videograbber moeten hebben die met Windows 10 werkt.
Is er een verschil tussen "USB-video omzetter" en "hoogwaardige USB-video omzetter" die inbegrepen is in het pakket "Red je video's Premium? zijn beiden compatibel met USB 3.0 want aan mijn PC heb ik geen USB 2.0 poort
Ik hoop dat ik snel een antwoord mag verwachten. Alvast hartelijk dank!