Als ik via een usb stick de wat oudere bewerkte film bij VDL invoer om te verbeteren, komt er maar een shotje voor de hele film op de storyboard line, waarna ik dus niet verder kan. Ik heb een laptop met Core i7, en VDL 2021.
Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.
....Als ik via een usb stick de wat oudere bewerkte film bij VDL invoer om te verbeteren, komt er maar een shotje voor de hele film op de storyboard line, waarna ik dus niet verder kan.....
Als u een MP4 film in VDL2023 importeert en deze staat in de storyboard-modus, dan ziet u inderdaad maar een filmfragment (shotje). Maar als u overschakelt naar de tijdlijn-modus, dan ziet u uw gehele film, zoals reeds in het bovenstaand antwoord is omschreven. Zie filmpje.
Als u VDL2023 opstart en u typt zelf geen bestandsnaam in, dan wordt de datum als MVP projectbestand gebruikt. Maar voor zover ik het heb begrepen, hebt u ooit een MVP projectbestand als één MP4 film geëxporteerd en opgeslagen op een USB stick. Als u nu dit MP4 filmbestand weer op de tijdlijn van VDL2023 zet en afspeelt dan ziet u uw film zoals u deze toen hebt samengesteld. Maar u krijgt geen lossen filmfragmenten (shotjes) meer. U moet uw MVP project weer opnieuw samenstellen met de toen gebruikte filmfragmenten.