USB driver Magix Film op DVD 8

spax schreef op 25.08.2009 om 20:10 uur
L.S.,

Ik krijg de installatie van Film op DVD 8 (Red uw Video's) niet voor elkaar. Ik heb precies gedaan wat er geschreven staat echter één probleem... op de CD-Rom staan helemaal geen drivers. In de map F:\addon\USBTreiber staan alleen de bestanden setup.exe en starter.exe. In de root van de CD staan ook geen drivers. Ook kan ik de driver niet vinden op de Magix website. Graag uw support.

Bvd,

Reacties

mi-bo schreef op 25.08.2009 om 20:54 uur
beste, zat er bij uw pakket film op cd& dvd 8 een usb stick( usb-grabber).
want zover wij weten komt er wel een nieuw pakket red uw video's in September uit. graag een reactie.
spax schreef op 25.08.2009 om 21:19 uur
Ja een USB-stick, USB verlengkabel en een kabel met scart/tulpstekers. Alles is zeer verzorgt geleverd op de driver na dan. Ook via Windows update krijg ik het niet voor elkaar.
mi-bo schreef op 25.08.2009 om 21:25 uur
Beste, ga naar magix.net\support\download\patchs en hier zullen de drivers voor de USb grabber staan.
het is ook mogelijk dat het onder de tools staat, succes
spax schreef op 25.08.2009 om 21:37 uur
Daar staat geen driver voor v.8 bij. Wel voor v.7 maar dan krijg ik een foutmelding.

mi-bo schreef op 26.08.2009 om 09:22 uur
goede morgen zie dat u weer online bent, staat er op de cd geen drivers voor de grabber, direct te zien als u de cd in de pc doet, anders misschien dat het onder addon staat, helaas hebben wij het programma nog niet in ons bezit vandaar de reactie dat het niet bij de 8 vesie hoorde.ga het wel uitzoeken, gr mi-bo
spax schreef op 26.08.2009 om 09:29 uur
Goedemorgen! Op de bijgeleverde CD staan geen drivers, zowel in de root als in de addon directory. In de subdirectorys van addon staan alleen maar install.exe bestanden. Uiteraard heb ik het tonen van verborgen bestanden aan staan. Zelfs op de websites van Magix kan ik de driver niet vinden. Windows verwijst mij voor de driver naar de fabrikant van de hardware....

spax schreef op 26.08.2009 om 17:02 uur
GEVONDEN!

http://www.magix.com/nl/online-marketing/usb-video-omzetter/detail/#

rechtsonderaan, als het werkt meld ik het even

TOEVOEGING:
Het werkt! En nog wel in Windows 7! Vanavond m'n eerste videoband overzetten. Wel een beetje korrelig beeld, maar dat zal wel aan de video opname liggen.

mi-bo schreef op 27.08.2009 om 18:22 uur
Fijn dat u het heeft gevonden en op de site heeft gezet, nu kunnen wij het ook verder mailen.
wilt u svp zo vriendelijk zijn bij status wat nu open staat opgelost aanvinken,
mvrgr mi-bo