Uploaden naar youtube en dann... foutmelding

riphagentjuh schreef op 29.06.2009 om 15:11 uur
Hallo,

Ik heb een probleem als ik in vdl 15 premium een gemarkeerd bestand uit de mediapool wil uploaden naar youtube krijg ik een melding...
"Bij het verzenden van een serveraanvraag is een fout opgetreden, vermoedelijk is er geen verbinding met het internet. URL: Acces denied."

dat is de melding, maar ons internet werkt juist goed...

weet iemand hier raad mee?? alvast bedankt.

Reacties

peterwippel schreef op 28.09.2009 om 11:00 uur
Mogelijkheid 1, waarschijnlijk heb je een firewal die niet toelaatje film up te loaden, dus je firewal eventueel aanpassen.
Mogelijkheid 2:  Om een filmpje up te loaden moet je bij youtube, trouwens allemaal voor zover ik weet, ingelogt zijn. Anders heb je geen toegang tot uploaden.
Mogelijkheid 3: Converteer je filmpje in een youtube vriendlijk bestand, en plaats deze in een map apart op je hd (hd= Harde schijf)  bvb in "mijn video's" bij "mijn documenten. dan ga je naar youTube, log in en upload je filmpje. Misschien nog de eenvoudigste en meest gebruikte manier.

Hopelijk heb je aan één van de mogelijkheden, de oplossing.  Groetjes Peter
VISHNU369 schreef op 26.03.2010 om 14:09 uur
Ik heb net hetzelfde probleem. Toen ik de soft tijdens de eerste weken gebruikte werkte dit naar behoren. Gisteren deed ik een update, en zat met exact dezelfde foutmelding. Ook ik zoek naar een oplossing. Misschien opnieuw een install doen, en de update voorlopig negeren?