uploaden naar facebook?you Tube

Bert-Remkes schreef op 03.08.2018 om 15:16 uur

Hallo, ik heb een film gemaakt maar ik kan niet uploaden, de eerste keer ging deze wel en aan het einde zei hij geen internet verbinding, die heb ik dus wel. Nu krijg ik alleen het scherm voor me als ik op delen klik en klik ik op uploaden of exporteren niets meer, weet iemand dan wat ik dan moet doen, ik heb Video de Luxe 2013

Reacties

mi-bo schreef op 03.08.2018 om 23:24 uur

@Bert-Remkes.

Bert,

Welkom op het MAGIX.INFO.Forum.

Wat is precies Uw bedoeling.

Een filmpje gemaakt in MAGIX vdl 2013 te uploaden naar Facebook of naar You Tube

Mvg

Michael

Bert-Remkes schreef op 04.08.2018 om 08:23 uur

Hallo, heel erg bedankt voor Uw reactie.

De bedoeling is om het filmpje te uploaden naar fb of you tube, dat lukt niet. Onder de knop delen staat daar de link/knop uploaden naar Fb, You Tube of Vimeo. Dan gaat die deze exporteren en verder doet deze niets meer.

Hetzelfde gebeurt met de knop rechtsboven onder exporteren. Zijn deze knoppen atgeschakeld misschien?

Heb nu wel een andere manier gevonden om het te doen, opnemen en maken in Magix en onder een bepaalde extensie dan opslaan die wel door you tube en fb geaccepteerd worden.

Wel vreemd dat deze knoppen het in het programma niet werken. Dat si mijn vraag waarom?

Hartelijk dank voor Uw reactie alvast.

Mvg, Bert

Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 3 aug. 2018 om 23:27 heeft magix.info <noreply@magix.info> het volgende geschreven:

Hi Bert-Remkes,

een bijdrage je die interesseert is door mi-bo becommentarieerd.

mi-bo

3. augustus 23:24

@Bert-Remkes. Bert, Welkom op het MAGIX.INFO.Forum. Wat is precies Uw bedoeling. Een filmpje gemaakt...

Link naar commentaar

Wanneer je mededelingen over e-mails ontvangt, kun je in je profielaanpassen.

Wij wensen je nog veel plezier!

Vriendelijke groeten
het MAGIX Community-team

Volg ons

Algemeen
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Beantwoord deze e-mail a.u.b. niet. Voor technische vragen vindt u snel hulp bij onze support.

MAGIX Software GmbH
Quedlinburger Straße 1
10589 Berlijn
Duitsland

Bedrijfsleider: Klaus Schmidt, Jörg Stüber
Kantongerecht Berlijn Charlottenburg: HRB 127205

Copyright © 2018 | MAGIX Software GmbH

mi-bo schreef op 04.08.2018 om 10:27 uur

@Bert-Remkes

Bert,

er mee aan de slag gegaan met Uw vraag.( onder Windows 7 )

In MAGIX vdl 2013 is het niet mogelijk direct vanuit het programma MAGIX vdl 2013 te uploaden naar Facebook of YouTube.

wel via YouTube zelf ( door uploaden vanaf Uw schijf waar het staat ).

In MAGIX vdl 2018 plus / Prem is het wel mogelijk (maar daar vroeg U niet om )

Mvg

Michael

Bert-Remkes schreef op 04.08.2018 om 11:04 uur

Mooi, dan weet ik dat, toch dan wel vreemd dat dan wel de knoppen ervan staan en in de uitleg wordt gesuggereerd dat het kan ik een video uitleg. Fij voor Uw snelle reactie, als het in 2018 wel kan moet ik die misschien is gaan kijken wat deze kan en gaat kosten.

Dank U wel, Bert

mi-bo schreef op 04.08.2018 om 12:24 uur

@Bert-Remkes.

Bert,

in Windows 10 gekeken hoe het werkt met MAGIX vdl 2018.

filmpje is geëxporteerd naar Mpg4, staat op de tijdlijn, zie dan de print.

volg de pijlen.

dit is het resultaat op YouTube.

Gezien ik niet op Facebook zit heb ik wel een print hiervan.

veel montage plezier

Mvg

Michael

Bert-Remkes schreef op 04.08.2018 om 13:27 uur

Dank voor je reactie, zal dan naar Vdl 2018 overgaan denk ik om het makkelijker te maken, dit is heel duidelijk. Vraag ik mij toch af waarom er wel een upload link staat in Vdl 2013, vandaar mijn vraag hier. Vanaf Vdl 2018 is dit wel mogelijk begrijp ik.

Bedankt, m.v.g. Bert Remkes