uploaden gaat niet meer

Ratzymin schreef op 12.08.2014 om 18:39 uur

Na de mixdown wordt de vimeo geupload naar vimeo/youtube of iets dergelijks.

Nu, na de mixdown, krijg ik een pagina van Magix met de vraag over een app die toegang biedt naar Vimeo.

Of ik nu op toestaan/niet toestaan druk, er gebeurt niets meer. Mijn video krijg ik niet meer geëxporteerd.

Wat te doen?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 13.08.2014 om 09:35 uur

Beste, probeer eens een PC systeemherstel te doen, toen het programma nog wel werkte.

mi-bo schreef op 13.08.2014 om 15:04 uur

Beste, na antwoord van cheeta, vermoedelijk heeft U een virus op Uw Pc want als U een mixdown gaat maken , kan dit nooit zomaar naar vimeo gaan, of heeft u een project klaar en wilt u het uploaden naar vimeo of YT, dit heeft u dan zelf aangegeven

gr

mido

Ratzymin schreef op 16.08.2014 om 10:58 uur

bedankt voor de antwoorden, maar het probleem is er nog steeds.

Een systeemherstel kan niet want er was iets met de computer waardoor alle herstelpunten weg zijn.

De computer is nagekeken, virusvrij en ok. Uploaden naar vimeo lukt niet, ik sta ook met vimeo in contact waar nu precies het euvel ligt. Het contact  met Vimeo via de app op mijn tv is ook weg. Raar toch? Is het misschien een idee een nieuwe versie van Magix erop te zetten, hoewel ik zeer ontevreden ben over de service van Magix. Nergens kun je ze benaderen of je moet je portomonnee trekken.

Ik krijg nog steeds, na de mixdown, wanneer de video eigenlijk zou moeten uploaden, een plaatje van Magix met het verzoek tot het plaatsen van een app naar Vimeo.