Upgrade Video Deluxe naar Video Deluxe 2020

dick-debeij schreef op 02.03.2020 om 20:27 uur

Ik heb vandaag de upgrade van Video Deluxe Premium naar Video Deluxe Premium 2020 uitgevoerd €69,99 om de reden dat de video 8 maal sneller zou lopen. Maar de 4K resolutie loopt net zo traag. Zie met meerdere overgangen en tussendoor nog steeds af en toe het beeld haperen. Heb toch een I7 en 32GB geheugen en een 3GB grafische kaart met Windows 10. Hoe kan ik zien of de nieuwe update geïnstalleerd is met de ultrasnelle videobewerking. Want ik zie geen verbetering tussen deze versies. In mijn account bij mijn producten staat wel dat Video Deluxe Premium 2020 actief is.

Alvast bedankt.

Reacties

mi-bo schreef op 02.03.2020 om 21:16 uur

@dick-debeij

Beste Dick.

Heeft U na de upgrade via hulp Online actualiseren gedaan.

En via hulp extra programma (ong 8 Gb)geïnstalleerd.

Met vriendelijke groet,

Michael

dick-debeij schreef op 02.03.2020 om 22:15 uur

Hallo Michael.

Bedankt voor de snelle reactie. Ja ik heb via hulp online actualiseren gedaan. En via hulp heb ik weer alles binnen gehaald. En ook de andere van NewBlue FX. Maar kijk ik bij hulp-extra inhoud installeren, en dan extra inhoud downloaden aanklikken, dan krijg ik een map te zien die geïnstalleerd is. Maar die van 8GB zie ik er niet bij. En bij meer programmacomponenten zie ik hem er ook niet bij. en om eerlijk te zijn weet ik niet meer of ik het wel na de upgrade heb geïnstalleerd. Er gebeurd ineens zoveel tegelijk 😉. Ik heb wel de serienummer van de upgrade handmatig vervangen van de vorige versie. Want die bleef erin staan. Misschien zit hier het probleem.

Mvg.

Dick.

Bol schreef op 03.03.2020 om 00:24 uur

Hallo Dick,

De term: "de gloednieuwe suite tot 8 maal sneller" is net zoiets als bij een internetprovider die zegt: "uw internetsnelheid is 100Mbps", terwijl in de praktijk dit bv. maar 50Mbps is. Dit is afhankelijk van welke videokaart u heeft. VDL 2020 ondersteund alleen bij een Intel (R) UHD Graphics XXX de hardware versnelling. Bij een Nvidia kaart kunt u het beste gebruik maken van Mpeg-4(MainConcept) om tot een redelijke snelheid te komen. Dit geld trouwens alleen bij het exporteren van uw project.

Op uw vraag: "Hoe kan ik zien of de nieuwe update geïnstalleerd is met de ultrasnelle videobewerking" moet ik u helaas het antwoord schuldig blijven en moet u kunnen vertrouwen op wat Magix op hun Website schrijft. De enige manier om daar achter te komen is om dit zelf te testen.

De ca. 6,5 GB (8GB) wordt opgeslagen in C:\gebruikers\Gebruikersnaam\Documenten\MAGIX Downloads

Als u de NewBlue en Hitfilm programma's bedoeld, deze worden in hun eigen mappen op uw SSD / harde schijf weggeschreven. Zie C:\ Programma Files\ FXHome, NewBlue en NewBlueFX

Als u geüpgraded hebt van VDL 2019 premium naar VDL 2020 premium, dan blijft u het zelfde P3 serienummer behouden en zal dan ook netjes in het activeringsvakje staan net als u emailadres. Voor zover ik het nu kan beoordelen hebt geen enkel probleem.

Mocht u nog vragen hebben, laat het dan weten.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.03.2020, 00:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.03.2020 om 05:58 uur

@dick-debeij

Beste Dick.

Dank voor Uw feedback.

Wat om 00.24 uur is omschreven door Bol is zoals MAGIX het omschrijft.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 03.03.2020 om 12:42 uur

Hallo Dick,

Ik heb nog nergens kunnen lezen, dat mijn antwoord precies zo door Magix is omschreven. Maar goed, als er iemand is, die dat kan weerleggen, dan hoor ik dat graag. Ik heb mijn best gedaan om uw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.

Groet,

Rob

PS. Dit is een forum voor en door Magix gebruikers en staat geheel os van Magix Support.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dick-debeij schreef op 03.03.2020 om 15:58 uur

Oké mannen. Ik heb VDL weer van voor af aan geïnstalleerd en daarna via de link in de mail die ik kreeg na betaling geüpdatet. Later Ik heb inderdaad wel de upgrade geïnstalleerd. Maar de file staat niet in C:\gebruikers\Gebruikersnaam\Documenten\MAGIX Downloads Ben er wel een beetje klaar mee😀 als de video toch niet sneller loopt. Met exporteren vind ik wachten niet zo erg. Mooie marketing stunt zou ik dan maar zeggen. Het enige voordeel is dat ik met opstarten niet meer de melding krijg dat de updateservice is verlopen 😀. Bedankt voor de snelle reacties en ik ga eindelijk weer wat monteren.

Mvg.

Dick.

Kees-Haremaker schreef op 03.03.2020 om 16:03 uur

Hallo Dick het resultaat is altijd goed zonder schokken, in de preview gebruikt het programma minder kracht van de PC maar bij export is het altijd goed, wellicht heb je wat minder geheugen ter beschikking voor het monteren dat kan je b.v. zijn als je in windows even naar de instellingen kijkt d.m.v. taakbeheer klik dan even op de rechter toets van je muis in een leeg deel van de taakbalk onder in

Mvg Kees

dick-debeij schreef op 03.03.2020 om 16:27 uur

Hallo Kees. Ja het resultaat is bijzonder goed. Mooi in UHD. En ik heb geheugen zat 32GB. Het gaat best wel goed. Maar ik dacht voor die €69,99 voor de upgrade dat het nog vlotter zou lopen. Want verder was ik best tevreden met de vorige versie.

Groet.

Dick.

Bol schreef op 03.03.2020 om 16:31 uur

Maar de file staat niet in C:\gebruikers\Gebruikersnaam\Documenten\MAGIX Downloads

Dick.

Hallo Dick,

U moet Gebruikersnaam vervangen voor uw eigen gebruikersnaam bv. Dick?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.03.2020, 16:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

dick-debeij schreef op 04.03.2020 om 19:44 uur

Hallo Rob.

Ja hoor gevonden. Ik zocht naar een file van zo'n 6.5 GB 😀. Maar het zijn losse files met Video_deluxe_2020_Premium. Ik had even uw bijlage over het hoofd gezien.

Groeten.

Dick.

Bol schreef op 05.03.2020 om 00:31 uur

Hallo Dick,

Het doet mij deugd te lezen, dat u de 11 files (6,5GB) gevonden hebt. Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dat wel van u.

Succes met het samenstellen van uw projecten / films

Rob

PC -1-

PC -2-