Upgrade VDL Premium 2019 ( einde januari)

Joss schreef op 08.02.2019 om 11:59 uur

Upgrade is goed verlopen maar Vasco da game 11 HD Essentials en pro DAD Vitascene 3 LE krijg ik niet geinstaleerd.

Staan wel in store app maar de geleverde codes voor te verzilveren worden niet aanvaard. ( Deze codes hebben ook geen aparte inlog mee gekregen.) Waren misschien in het content pak maar niet gezien en na deze gebruikt te hebben kan men deze niet meer controleren, krijg de melding code al gebruikt.

Hardwere PC is ok. Heb ook upgrade van Photostory en Grafic Designer 2019 en geven geen problemen.

Reacties

mi-bo schreef op 08.02.2019 om 12:19 uur

@Joss

Beste Joss.

Na de upgrade heeft U ook weer via hulp Extra inhoud installeren gedaan

Hier zal een vinkje moeten worden gezet bij MotionStudios & Pro Dad

anders wordt het niet geïnstalleerd

MVG

Michael

Bol schreef op 08.02.2019 om 15:08 uur

Beste Joss,

Voordat u geupgraded heeft naar VDL premium 2019, kon u toen wel met Vasco da game 11 HD Essentials en pro DAD Vitascene 3 LE activeren er mee werken? Als dat niet het geval is, dan kunt u na het upgrade deze ook niet activeren.

Vasco da game 11 HD Essentials en pro DAD Vitascene 3 LE kan alleen geactiveerd worden, als je VDL voor het eerst aankoopt, niet na upgrading.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Joss schreef op 08.02.2019 om 15:24 uur

Beste Mi-Bo bedankt,

Heb dit niet aan gevinkt bij de installatie van de extra inhoud installeren ( was ook niet direct zichtbaar in het venstertje.) maar kan daar niet meer bij omdat de code gebruikt is. Groet, Joss

mi-bo schreef op 08.02.2019 om 15:47 uur

@Joss

Beste Jos.

Als U alle vinkjes weg klik alleen de laatste 2 activeer is installeren ook niet mogelijk..

mvg

Michael

Bol schreef op 08.02.2019 om 16:12 uur

Hallo Joss,

Het onderstaande schrijven heb ik in gekregen van een van mij contactpersonen bij Magix. Misschien heb je hier wat aan.

Groet,

Rob

vrijdag 17 augustus 2018

Hallo Rob

Ja, daar is wat fout gelopen. Deze plugins staan alleen die gebruikers toe die daadwerkelijk de meest actuele Premium versie los nieuw kopen, of die nu upgraden tegen betaling. Gebruikers die alleen op de nieuwste versie van Video deluxe Premium komen, omdat deze nog binnen de Updateservice garantie valt, hebben GEEN recht op deze extra plugins die bij de nieuwe Premium geleverd worden.

Het probleem is echter dat deze plugins wel als download aangeboden worden via menu Hulp/Extra downloads... Hierdoor denken gebruikers die niet nieuw gekocht hebben dat deze plugins ook voor hun beschikbaar zouden moeten zijn, en vragen zich dan af waar de serienummers daarvoor zijn. Ik zou maar zeggen een "MAGIX-foutje" waarover maar weer eens niet goed nagedacht is...

Groet,

Erik, Technischer Support NL/BE / Supportmanager 

PS. Upgraden (nieuwe versie kopen) niet verwarren met updates van een VDL.

Laatst gewijzigd door Bol op 08.02.2019, 16:18, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Joss schreef op 08.02.2019 om 17:46 uur

Dag Rob,

De ontgoocheling is groot heb de premium versie gekocht van 2018 en niet alles geinstalleerd en nu gedacht neem ik de upgrade van 2019 zo heb ik alles om verder te evalueren.

Heb bij Magix sale info gevraagd wat er fout is maar nog geen antwoord bekomen er is ook geen enkele info bij de aanbiedingen voor beperkingen wel altijd mooi voorgesteld.

Het zijn mooie programma maar deze manier van handel zou bestraft moeten worden.

Kan ook niet meer terug vandaag zijn de veertien dagen om spijtig van het geld en niet gekregen beloftes.

Bedankt voor de info en vriendelijke groeten. Joss

Bol schreef op 08.02.2019 om 18:36 uur

Hallo Joss,

Je hebt VDL 2018 nieuw aangeschaft, waar je Vasco da game 11 HD Essentials en pro DAD Vitascene 3 LE bij kreeg? Volgens mij staan die serienummers in de Magix aankoopmail van 2018.

Even terugkomend op het feit, dat als je VDL upgraden naar VDL 2019 met de updategarantie, werd er op de Magix site vermeld, nadat dit was aangekaart bij Magix, dat Vasco da game 11 HD Essentials en pro DAD Vitascene 3 LE niet kon worden geactiveerd, omdat het een upgrade via de updategarantie is. Tevens hadden zij deze uitgevinkt in het downloadmenu en werden niet meer gedownload. Met andere woorden, je moet deze dan zelf handmatig aanvinken, als je de serienummers had.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.02.2019, 18:55, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-