Upgrade van MVL 2023

winkelmolen-osorio schreef op 30.12.2022 om 17:20 uur

Ik heb een upgrate gedaan naar MVL 2023, maar het programma waar ik al mee bezig was voordat ik de upgrate had gedaan loopt steeds vast. ik moet de computer steeds opnieuw opstarten. Ik werk al heel lang met div. upgrates maar dit probleem heb ik nog nooit gehad met andere versies. Hoe kom ik hier uit.

Reacties

Bol schreef op 30.12.2022 om 17:52 uur

Hallo @winkelmolen-osorio,

....Ik heb een upgrade gedaan naar MVL 2023, maar het programma waar ik al mee bezig was voordat ik de upgrade had gedaan loopt steeds vast....

U had uw MVP project eerst af moeten maken inVDL20xx voordat u ging upgraden naar VDL2023. Een MVP projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Het enige advies, dat ik u nu nog kan geven is om uw film opnieuw samen te stellen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

winkelmolen-osorio schreef op 30.12.2022 om 19:31 uur

Bedankt voor je snelle antwoord.

ik had geen keus, mijn vorige programma liep ook vast, kreeg steeds melding ; Host service.2simplitec.com not found .Hopelijk krijg ik dit probleem niet met dit programma , er zit ik ,denk ik , niets anders op dan het maar te proberen.

Met vriendelijke groet,

Leon

Bol schreef op 30.12.2022 om 19:47 uur

@winkelmolen-osorio

Hallo Leon,

U heb ooit met een eerdere VDL versie het programma Simplitec geïnstalleerd. Dit programma zorgt voor veel problemen. Kijk eens of deze nu nog op uw PC staat en probeer deze dan te verwijderen.

Probeer dit eens:

  • ga naar: Instellingen / Apps / Apps en onderdelen
  • zoek naar: Simplitec simplicheck en verwijder deze dan.

of

Met vriendelijk groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-