Heeft de upgrade van 2021 naar 2022 een eigen serienummer ? In mijn account kan ik het nergens vinden. Ik heb 2022 niet aangekocht maar via de upgrade ontvangen.
Als U in bezit bent van MVDL 2021 en u heeft een update gedaan omdat de update service nog niet was verlopen, krijgt U geen andere serienummer.
klik op Alt+ Shift+F1 daar zal versie 21.XXXX staan dan heeft U de laatste versie, ook naar hulp online actualiseren gaan en U kunt de laatste Patch binnenhalen
Sc6
Blijf gezond en een Covid-19 ( Omikron, Flurona ) vrij 2022
Heb toch nog een vraagje. Als ik online actualiseren aanvink krijg ik weer een update scherm. Als ik dan verder ga naar actualiseren komt er een overzicht waar een prijskaartje aan hangt. Aangezien ik 2021 pas eind vorig jaar heb aangeschaft vind ik het toch te ver gaan om weer 69 euro te betalen. Kan ik nu wel of niet gratis actualiseren.
Als ik het goed lees heeft U eind 2020 MVDL 2021 gekocht online, na 365 dagen eindigt de update service, wilt U een nieuwere versie kopen, dat kunt U gebruik maken van de aanbieding, en anders blijft U versie MVDL 2021 gebruiken.