Beste Michael, ik druk gewoon op start, maar er gebeurd verder niks, dat deed hij voorheen wel. ik druk het nu maar weg op het kruisje, maar als ik magix weer opstart, dan komt het weer terug, en dat blijft maar doorgaan. ik heb er verder dan geen hinder van, maar het is wel irritant , het betekent dus dat er iets mis is, maar wat weet ik niet
inderdaad michael dat komt er in beeld , maar de instal die start dan niet, en ik kan magix gewoon door blijven gebruiken. voorheen installeerde hij dus de update dan wel, dat kon ik dan zien, en dan werd magix opnieuw gestart, en de update was klaar. maar nu de laatste week gebeurd er gewoon niks.
Dit is geen update (maar een soort controle van MAGIX) als op installeren wordt geklikt komt er een pagina met een soort serienummer met aan het einde 247 dacht ik dat is alles
Met het programma kan gewoon worden gewerkt heeft niets met de originele upgrade te maken.
Beste Michael, oke nu bij mij komt er niks aan het eind . ik wacht het wel af, ik heb er tot nu toe dan verdergeen hinder van, ik klik het wel weg op het kruisje, en gewoon doorgaan met het programma. de laatste grote update, wat ik zo kon zien bij magix was vorig jaar. dus miscchien is het een bug.
Beste Michael, dat is het hem nu juist, dat tweede schermpje met (wilt u toestaan) dat krijg ik niet meer te zien, en dat kreeg ik voorheen wel , dus nu niet meer ook als ik magix op de taakbalk zet met het minnetje dan stond dat schermpje er altijd bij, maar tot op heden van vandaag , is dat dus niet meer het geval. voorheen deed hij dat altijd wel. heel vreemd.
Beste Michael, dat klopte voorheen . maar ik krijg het nu elke keer als ik magix opstart. omdat hij het dus niet wil installeren. en dat is het probleem. hij installeert het niet. en dan blijft het maar terugkomen.
In het verleden heb ik dit ook meerder keren gehad. Hebt u toevallig meerder Magix programma's op uw PC staan? Bv. VDL 2020, Photoshop 2020, etc...
Het kan zijn dat het bestand Service_rel_u_x64_vc12.exe reeds door een ander Magix programma geupdate is!!
Ga naar: C:\Program Files\MAGIX\Video Pro X\11\Service_rel_u_x64_vc12.exe
Klik met de rechtermuisknop op Service_rel_u_x64_vc12.exe, kies uit het menu: eigenschappen. Klik op het tabblad "Details". Wat voor productieversie staat daar? Is dit bij u ook 5.7.31.74?
Dank jullie wel, voor jullie hulp, ik zal het morgen even proberen, ik heb alleen de Xpro draaien , met wat hulpprogramma's van magix. maar ik zal het morgen even inzien. ik hou jullie op de hoogte over het hoe en wat.
Nu ik heb de install opnieuw gedaan, en het euvel is opgelost, dus de update werkt weer als vanouds. was een kleine bug. bedankt voor al jullie hulp . groetjes henk