update vdl lukt niet meer

phebbles schreef op 15.07.2012 om 18:08 uur

Mijn e heren mijn pc is windows vista 64 bit  4 gb geheugen .Tot voor kort geen probleem Alleen is misschien avg de boosdoener (avf free 2012) Kan ik dit tijdelijk uitzetten of een patch dowloaden

sofware is vd de luxe 17 speciale versie.Ook staat op de pc vdl 15 hiermee geen probleem kan wel updaten hiermee.

Ook staat vdl 17 niet geregistreerd dus ik kan geen patches dowloaden indien nodig.

Wie kan me helpen   vr groet  Gerard Brand

Reacties

lucky_me schreef op 15.07.2012 om 22:36 uur

voor wie het begrijpt, gelukkig dat het geen pijn doet.

Luc

mi-bo schreef op 16.07.2012 om 13:28 uur

Beste,
een niet erg duidelijk verhaal, zo geeft lucky_me ook al aan.
Wat is precies Uw bedoeling, dan kunnen wij op deze site als freaken U misschien verder helpen.
illegale producten werken helaas niet meer met Magix
gr

phebbles schreef op 16.07.2012 om 23:27 uur

Mijne Heren,

Het betreft geen illegale software VDl is gewoon gekocht met met serienummer ingevoerd ect.Ik schreef dat het niet geregistreerd stond bij magix.Klopt alle andere programma,s van mij wel.Ik was dit schijnbaar vergeten

terugkomende op mijn vraag.Ik heb zelfs geprobeerd met de dvd te repareren Ook dit ging niet.Toen opnieuw geinstalleerd ,toen werkte het ook niet.Als ik probeer up te daten krijg ik een foutbericht dat het programma onstabiel is en moet sluiten.Ik kon toen wel een foutmelding versturen,maar kan schijnbaar niets van magix ontvangen

Wie weet raad

vr groet    Gerard Brand

lucky_me schreef op 17.07.2012 om 00:57 uur

Een vreemd verhaal. Je probleem is, zo geef je aan, dat je geen updates kan binnenhalen en je vermoed dat je fire-wall daar de oorzaak van is. Maar je programma start wel gewoon op, dus heb je de eerste maal dat je installeerde wel je serienummer ingevoerd. Registreren kan je volgens mij niet overslaan want bij de eerste opstart krijg je een pop-up venster waar je je serienummer moet invoeren. Bij herinstallatie hoef je je nummer niet meer in te voeren omdat je pc deze onthoud voor je.

indien je fire-wall inderdaad de oorzaak van je probleem is moet je hem instellen zodat hij de updates doorlaat. Een andere mogelijkheid zou ook kunnen zijn dat de software reeds meer dan 3x geinstalleerd is. In dit geval moet je contact opnemen met magix, zij kunnen je dan verder helpen.

mvg

Luc

phebbles schreef op 22.07.2012 om 19:33 uur

aanvulling op mijn vraag inzake update

Van Magix kreeg ik een patch 10,01.`12.2 Deze heb ik op mijn d schijf geplaatst.Hier staat ook vdl 17 op.Nu kreeg ik als bericht dat het programma niet gevonden kon worden.

Telkens als ik magix opstart komt  er te staan foutmeldingsbericht. |Crashdump. 20120721 121204 vid 011 dump

fout in module ntd d 11 Dit foutbericht kan wel verstuurd worden.Doch ik kan niets ontvangen??

Ook heb  ii op advies van Magix service pakket 2 geinstallerd alsmede updat  audio en Nvidia .Doch niets helpt wie o wie weet raad

groetjes gerard Brand

lucky_me schreef op 22.07.2012 om 20:52 uur

Hallo

Mag ik aannemen dat je toch niet gewoon deze patch gekopieerd hebt naar de map waar Magix staat? Normaal geeft Magix toch ook aan hoe je de patch moet installeren.

Wanneer de support van Magix je reeds een patch toestuurde en deze zou niet werken kan je opnieuw deze mensen contacteren. Ze zullen je probleem opvolgen tot een oplossing bereikt is.

mvg

Luc

phebbles schreef op 22.07.2012 om 21:36 uur

Dank Lucky me

Heb dit reeds laten weten aan Magix Ben benieuwd

gr gerard Brand