Mijn update service van Pro X is reeds enige dagen afgelopen; ik heb echter géén bericht/melding gekregen om te verlengen, of dat er een nieuwe versie zou zijn of wat dan ook..?
Ok, dus feitelijk betaal ik dan € 100,- voor de 2 Hitfilm packs (Mercalli v4 hebben we al) en € 49,- voor de upgrade service, zonder wijzigingen in Pro X an sich.
Normaliter moet je ca. 4 weken van tevoren een pop-up krijgen, die je erop wijst dat de updategarantie verloopt.
Wanneer bij jou Pro X 15.0.5.211 de laatste update is, zou je kunnen besluiten om de updategarantie even uit te stellen, totdat er voor Pro X een update is uitgekomen. Het enige wat je mist is eventueel de ondersteuning van Magix Support
Wanneer je de extra's al heeft hoef je niets te installeren, alleen wordt je updategarantie bij je account / producten verlengt. Zelf heb ik in december 2017 mijn Pro X updategarantie verlengt ook voor het bedrag ad: € 149,00.
Toch nog 'n 2e vraag: ik krijg Hitfilm Variety niet zichtbaar/werkend in Pro X alhoewel het programmaatje juist geïnstalleerd, geactiveerd en er op gescand is.. Enig idee..? Ik heb installatie reeds 2 x doorlopen..
Heb je "Effecten / Scannen..." op de juiste manier uitgevoerd.? Zo niet, klik dan op Scannen. Als dat goed is verlopen, dan kan je onder "Effecten / Hitfilm Movie Essent" verschillende keuzes maken.
Sorry, dat ik het nu pas zie wat je bedoelt. Hitfilm Variety zat niet bij de updategarantie in december 2017. Helaas kan ik je hier niet bij helpen. Mijn advies is, neem contact op met Magix Support.
Nou, zowel Variety alswel Superhero zijn beide actief hoor op de vaste PC, enkel Variety is gewoonweg niet zichtbaar onder Pro X Effecten. Tevens kan ik beide pakketjes niet op m'n laptop installeren; bij activatie van licentie op laptop wordt aangegeven: 1 van 1 computer.. Lekker dan weer.
Naja, op 'n heel simpele vraagstelling krijg je dan 'n omslachtig, wazig antwoord.
"Na verlenging service abonnement op Pro X à € 149,- ; ik krijg tot meerdere keren toe het programma Hitfilm Variety Pack niet werkzaam/zichtbaar in Pro X op mijn desktop Pc. Heb Variety 2 x ge-installeerd/gede-installeerd en meerdere keren gescand op nieuwe effecten. Superhero pack werkt probleemloos/is wel zichtbaar in Pro X op desktop Pc.
Tevens kan ik de licenties van deze 2 effecten packs niet activeren op m'n laptop in verband met 1 van 1 computer licentie..?"
Wat moet ik hierop zeggen. Mijn ervaring is ook, dat de supportafdeling van Magix achteruit holt. Ik hoop dat Magix Benelux / Duitsland dit ook gaat inzien, anders zullen er gebruikers gaan afhaken.
Tja, geen idee. Ik heb iig. m'n service abbo verlengd. En 1 van de 2 - betaalde - Hitfilm packs werkt op slechts 1 machine.. Het is niet anders. Ik denk dat ik deze ga de-activeren op de desktop en 'ns installeren op de recente laptop; eens kijken of ze dan beide werken onder Pro X.
Nou, das dus duidelijk: Hitfilm Variety werkt dus niet op desktop pc maar ook niet op laptop, is gewoon niet zichtbaar onder "effecten"; beide recente apparaten, programma's staan geïnstalleerd en zijn geactiveerd. Benieuwd of nog iemand dit herkent.
Waarom het bij mij wel kan en bij jou niet is voor mij een raadsel. Wat je zou kunnen proberen is om het Video_Pro_X.ini bestand te verwijderen. Wanneer je PRO X opnieuw opstart wordt dit bestand weer automatisch aangemaakt.