Update Service

janheijnis schreef op 21.05.2018 om 09:02 uur

Hallo,

Mijn update service van Pro X is reeds enige dagen afgelopen; ik heb echter géén bericht/melding gekregen om te verlengen, of dat er een nieuwe versie zou zijn of wat dan ook..?

Jan

Reacties

mi-bo schreef op 21.05.2018 om 10:21 uur

Jan,

Er is nog geen nieuwe versie maar met aankoop van

is de enige manier om up to date te blijven, en als er dan weer updates zijn krijgt U daarover bericht

groeten

Michael

janheijnis schreef op 21.05.2018 om 10:39 uur

Ok, dus feitelijk betaal ik dan € 100,- voor de 2 Hitfilm packs (Mercalli v4 hebben we al) en € 49,- voor de upgrade service, zonder wijzigingen in Pro X an sich.

mi-bo schreef op 21.05.2018 om 11:03 uur

Jan,

Nee,

U betaald € 149,00 voor de upgrade( dit kost namelijk een upgrade ) en alle pakketten die daar bij zijn is extra.

En U heeft weer recht op 365 dagen ondersteuning, incl. download update

groeten

Michael

wijziging aangebracht i.v.m. met meer info

Bol schreef op 21.05.2018 om 23:40 uur

Hallo Jan,

Normaliter moet je ca. 4 weken van tevoren een pop-up krijgen, die je erop wijst dat de updategarantie verloopt.

Wanneer bij jou Pro X 15.0.5.211 de laatste update is, zou je kunnen besluiten om de updategarantie even uit te stellen, totdat er voor Pro X een update is uitgekomen. Het enige wat je mist is eventueel de ondersteuning van Magix Support

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.05.2018, 23:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 23.05.2018 om 09:22 uur

Ok.. Stel, ik schaf ivm met de korting (tot 22 Mei as.) nu de upgrade aan, wat dien ik dan feitelijk te installeren..?

Bol schreef op 23.05.2018 om 09:33 uur

Hallo Jan,

Wanneer je de extra's al heeft hoef je niets te installeren, alleen wordt je updategarantie bij je account / producten verlengt. Zelf heb ik in december 2017 mijn Pro X updategarantie verlengt ook voor het bedrag ad: € 149,00.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 23.05.2018 om 10:43 uur

Gelukt! Rob.

Toch nog 'n 2e vraag: ik krijg Hitfilm Variety niet zichtbaar/werkend in Pro X alhoewel het programmaatje juist geïnstalleerd, geactiveerd en er op gescand is.. Enig idee..? Ik heb installatie reeds 2 x doorlopen..

Bol schreef op 23.05.2018 om 15:17 uur

Hallo Jan,

Heb je "Effecten / Scannen..." op de juiste manier uitgevoerd.? Zo niet, klik dan op Scannen. Als dat goed is verlopen, dan kan je onder "Effecten / Hitfilm Movie Essent" verschillende keuzes maken.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.05.2018, 15:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 23.05.2018 om 20:24 uur

Ja hoor, 2 x gescand, geinstalleerd, gede-installeerd etc.. Enkel Variety wordt niet gezien, t andere nieuwe pakket wel. Snap r niks van..

Bol schreef op 23.05.2018 om 21:10 uur

Hallo Jan,

Sorry, dat ik het nu pas zie wat je bedoelt. Hitfilm Variety zat niet bij de updategarantie in december 2017. Helaas kan ik je hier niet bij helpen. Mijn advies is, neem contact op met Magix Support.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.05.2018 om 21:31 uur

Hallo Jan,

Volgens mij heb je, net als ik, een account aan moeten maken bij https://fxhome.com/ . Als je inlogt zie je wat er van hitfilm is geïnstalleerd.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 24.05.2018 om 11:36 uur

Nou, zowel Variety alswel Superhero zijn beide actief hoor op de vaste PC, enkel Variety is gewoonweg niet zichtbaar onder Pro X Effecten. Tevens kan ik beide pakketjes niet op m'n laptop installeren; bij activatie van licentie op laptop wordt aangegeven: 1 van 1 computer.. Lekker dan weer.

Laatst gewijzigd door janheijnis op 24.05.2018, 11:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Asus Z97-P, Core i7-4790K, 16 Gb DDR3 1600, 512 Gb C-SSD, A/V HDD 500 Gb, 7200 rpm/64 mb cache, 2 x 3 TB opslag HDD, nVidia GTX 760TI, BluRay-drive / Panasonic HC X920 / randapparatuur

Bol schreef op 24.05.2018 om 13:05 uur

Hallo Jan,

Het was mij ook al opgevallen, dat de plug-ins van Hitfilm maar één licentiecode heeft. Zelf vind ik dat Magix dit bij aanschaf had moeten vermelden.

Ik vind het zeer vreemd, dat Variety na installatie niet zichtbaar is. Het kan natuurlijk ook nog aan de laatste Windows Update liggen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.05.2018, 13:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 24.05.2018 om 13:58 uur

Mee eens. Ik heb Magix aangeschreven; dat maar even afwachten..

Bol schreef op 24.05.2018 om 16:41 uur

Succes, ik hoor het wel, waar Magix meekomt.........

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 25.05.2018 om 12:31 uur

Naja, op 'n heel simpele vraagstelling krijg je dan 'n omslachtig, wazig antwoord.

"Na verlenging service abonnement op Pro X à € 149,- ; ik krijg tot meerdere keren toe het programma Hitfilm Variety Pack niet werkzaam/zichtbaar in Pro X op mijn desktop Pc.
Heb Variety 2 x ge-installeerd/gede-installeerd en meerdere keren gescand op nieuwe effecten. Superhero pack werkt probleemloos/is wel zichtbaar in Pro X op desktop Pc.

Tevens kan ik de licenties van deze 2 effecten packs niet activeren op m'n laptop in verband met 1 van 1 computer licentie..?"

Bol schreef op 25.05.2018 om 12:43 uur

Hallo Jan,

Wat moet ik hierop zeggen. Mijn ervaring is ook, dat de supportafdeling van Magix achteruit holt. Ik hoop dat Magix Benelux / Duitsland dit ook gaat inzien, anders zullen er gebruikers gaan afhaken.

Wat is nu je volgende stap?

Groet,

rob

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 25.05.2018 om 12:50 uur

Tja, geen idee. Ik heb iig. m'n service abbo verlengd. En 1 van de 2 - betaalde - Hitfilm packs werkt op slechts 1 machine.. Het is niet anders. Ik denk dat ik deze ga de-activeren op de desktop en 'ns installeren op de recente laptop; eens kijken of ze dan beide werken onder Pro X.

Bol schreef op 25.05.2018 om 13:39 uur

Laat wat van je horen, als het op je laptop wel is gelukt.

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 27.05.2018 om 14:28 uur

Nou, das dus duidelijk: Hitfilm Variety werkt dus niet op desktop pc maar ook niet op laptop, is gewoon niet zichtbaar onder "effecten"; beide recente apparaten, programma's staan geïnstalleerd en zijn geactiveerd. Benieuwd of nog iemand dit herkent.

Bol schreef op 27.05.2018 om 15:08 uur

Misschien dat je hier wat aan heeft?

Zie: https://fxhome.com/software-install/hitfilm-variety-pack

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 27.05.2018 om 17:37 uur

Dank hoor Rob, maar die koppeling had ik inderdaad al gevolgd. Biedt ook geen soelaas.

Bol schreef op 27.05.2018 om 18:03 uur

Hallo Jan,

Via https://fxhome.com/software-install/hitfilm-variety-pack heb ik Hitfilm-variety-pack gedownload en kunnen installeren, maar niet activeren omdat ik geen serienummer heeft.

Waarom het bij mij wel kan en bij jou niet is voor mij een raadsel. Wat je zou kunnen proberen is om het Video_Pro_X.ini bestand te verwijderen. Wanneer je PRO X opnieuw opstart wordt dit bestand weer automatisch aangemaakt.

Ga naar: C:\gebruiker\gebruikersnaam\AppData (verborgenmap) \ Roaming \ MAGIX \ Video_Pro_X8 \ Video_Pro_X.ini

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.05.2018, 19:12, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-