Ik vind het spijtig om te zien, dat een moderator / forumlid weer eens zijn antwoord verwijderd hebt. Op deze manier wordt dit forum min of meer ongeloofwaardig. Maar goed u hebt antwoorden op uw vragen.
Als moderator heb ik eerder gegeven antwoord aan U verwijderd, daar het niet het juiste antwoord is/was, dit netjes gemeld bij een nieuw gemaakte antwoord , ook had ik mijn eerder gegeven antwoord gedeeltelijk kunnen verwijderen en een verbeterd antwoord daar kunnen plaatsen.
Het vervreemd mij dat een moderator/forum lid daar problemen mee heeft.
Hopend dat gegeven reacties Uw vraag heeft beantwoord.
Ik blijf geheel achter mijn antwoord staan. Ik verwijder zelf nooit een antwoord, ondanks dat ik het aan het verkeerde end heb. Als moderator sluit ik hierbij deze discussie.
Als u Video Deluxe opstart en er is een patch uitgekomen, dan krijgt u hier altijd een melding van. U kunt dan als u op de nieuwste versie klikt, zien wat de verandering zijn voor uw Magix Programma. Zelf kopieer ik deze tekst en plak deze dan in het kladblok en bewaar deze op mijn PC, zodat ik dit nog eens op mijn gemak terug kan lezen.
Om even terug te komen op uw vraagstelling, heb / had u nog wat aan mijn gegeven antwoord?
Ik heb nog een probleem maar ik weet niet of ik die hier kan stellen of dat ik een andere weg moiet zoeken. Het gaat over de plaats waar de bestanden staan van de effecten.
Ik had n.l VDL 2022 opnieuw geinstalleerd maar nu werken een aantal effecten niet meer. ik krijg de foutmelding dat ze neit gevonden zijn.
Als u een andere vraag hebt, die niet aansluit op uw eerdere topic, dan kunt u beter een nieuwe topic aanmaken. Zo houden wij dit forum schoon en overzichtelijk. Maar omdat u een vraag stelt in uw eigen topic, zal ik proberen het Effecten probleem op te lossen.
Eerst een vraag, welk effecten worden niet gevonden. Als de betrekking heb op plug-ins effecten, klik dan eens op Scannen... Ga voor naar: Effecten / Extra effecten / scannen
Hebt u al eens de programma-instelling teruggezet op de standaardwaarde? Zo niet ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen.......
Als het probleem nog niet is opgelost, verwijder dan eens het video_pro_x.ini bestand. Als u deze verwijdert, dan worden de programma-instellingen ook op de standaardwaarden gezet; incl. eventuele PC configuratiefouten. Bij het opstarten wordt video_pro_x.ini automatisch weer aangemaakt
Succes, Rob
Diverse keren aangepast i.v.m. correcties en aanvullingen