Reacties

mi-bo schreef op 30.05.2018 om 13:42 uur

Dit is correct.

sinds 28 mei is er een nieuwe download update in het Duits.

MAGIX_Redaction schreef op 28/05/2018 om 16:57

Wijzigingen in versie: 16.0.1.236

Nieuwe functies

• NIEUW: versnelde HEVC-export met NVIDIA NVENC-ondersteuning (GTX 1050 of hoger)

• NIEUW: AVX-geoptimaliseerde algoritmen (zoomen, verplaatsen, kleurconversie, 3-weg kleurcorrectie, de interliniëren)

• NIEUW: J-L cut: trimt beeld en geluid onafhankelijk

• NIEUW: muismodus "verplaats objectinhoud"

• NIEUW: 360 ° -stabilisatie gecombineerd met stiksels

• NIEUW: 360 ° diafragma

• NIEUW: import HEIF-bestand

• NIEUW: groen- en Blue keying met verbeterd algoritme inclusief anti Spill

• NIEUW: gemoderniseerde mediapool (effectentabblad in effectentabblad - eigen tabblad voor sjablonen, in app store en audio)

• NIEUW: OpenFX-invoegtoepassingen in een nieuw ontwerp

• NIEUW: Titeltab geïntegreerd in het effectentabblad

• NIEUW: verouderde updatewizard (update kan op de achtergrond worden gedownload en blokkeert niet langer het programma)

• NIEUW: multithreading-ondersteuning voor OpenFX

Verbeteringen en bugfixes

• Verbeterde FullHD-uitvoerkwaliteit bij gebruik van 4k / 6k-materiaal

• Optie in het startdialoogvenster om het venster niet opnieuw te tonen

• Verbeterde GIF-import

• Problemen met "Copy / Save / Load Effects / Apply To All / ..." opgelost via het snelmenu voor geluid, video, titels en afbeeldingen

• Verschillende weergavefouten in de effectenlijst op de effectpagina's opgelost

• Bugs opgelost in effecten, deinterlacing en kleurconversie

• Vaste verschillen in effecten tussen hardware en software rendering

• Probleem met de prestaties opgelost met foto's en dynamisch zoomen

• Probleem opgelost met effectsnelheid "achteruit"

• Probleem opgelost waarbij te veel automatische back-ups het projectbestand ongeldig maakten

• Probleem met effectuitsnede opgelost in combinatie met andere effecten (zoals verscherping)

meestal duurt het enkele dagen voordat dit ook in Het Nederlands is.

Ik weet niet of het verstandig is om de Duitse download update over de Nederlandse versie te installeren

Groeten

Michael

mi-bo schreef op 31.05.2018 om 10:42 uur

Frans.

Een reactie op Uw vraag.

De nieuwe download update voor MAGIX video pro X (versie 16.0.1.236) is alleen te installeren als Uw 365 dagen upgrade nog niet is verlopen.

Groeten

Michael

Bol schreef op 31.05.2018 om 11:29 uur

Hallo Frans,

De updategarantie van mij verloop op 13-12-2018. Via "Hulp / Online actualisatie" heb ik een update laten uitvoeren, maar de verwachte update Video Pro X(10) versie 16.0.1.236 is / was helaas nog niet beschikbaar.

Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn contact persoon bij Magix Support, met de vraag, of hij kan zeggen wanneer deze update voor de Nederlandse markt beschikbaar is. Ik hoop snel een antwoord te krijgen, tot die tijd kan je zelf regelmatig via "Hulp / Online actualisatie" een online actualisatie uitvoeren.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

fverwaal02 schreef op 31.05.2018 om 12:42 uur

We wachten even af mijn versie kan ik ook tot 12 dec 2018 updaten.

Gr Frans

Bol schreef op 01.06.2018 om 14:56 uur

Hallo Frans,

Ik kreeg net een mailtje van mijn contactpersoon uit Duitsland met de volgende mededeling: "Hallo Rob, deze "patch" staat gepland voor a.s. maandag als alles goed gaat......"

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

fverwaal02 schreef op 01.06.2018 om 15:00 uur

Rob

Bedankt voor de info.

Gr Frans

Bol schreef op 08.06.2018 om 00:04 uur

Hallo Frans,

De update voor Video Pro X(10) versie 16.0.1.236 is uitgekomen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.06.2018, 00:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

fverwaal02 schreef op 08.06.2018 om 07:52 uur

Hallo Frans,

De update voor Video Pro X(10) versie 16.0.1.236 is uitgekomen.

Groet,

Rob

Rob

Ik heb hem binnen wel even weer wennen.

Gr Frans

Bol schreef op 08.06.2018 om 08:31 uur

Frans,

Ik moet Pro X nog updaten. Ik laat het je weten, wat ik er van vind.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.06.2018, 08:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 08.06.2018 om 14:57 uur

Hallo Frans,

De veranderingen, die doorgevoerd zijn in Video Pro X (10), heeft voor mij niet tot al te grote verrassingen geleid. Magix heeft de lay-out gelijk gemaakt aan die van Magix VDL 2018.

Er is ook na versie 16.0.1.236 een update uitgebracht en wel versie 16.0.1.242

Ook hebben ze het audioprobleem op deze manier opgelost. Als je nu een clip naar de tijdlijn sleept en deze clip heeft de audiofunctie nodig, dan krijg je dit schermpje.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.06.2018, 14:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

fverwaal02 schreef op 08.06.2018 om 15:58 uur

Hallo Frans,

De veranderingen, die doorgevoerd zijn in Video Pro X (10), heeft voor mij niet tot al te grote verrassingen geleid. Magix heeft de lay-out gelijk gemaakt aan die van Magix VDL 2018.

Er is ook na versie 16.0.1.236 een update uitgebracht en wel versie 16.0.1.242

Ook hebben ze het audioprobleem op deze manier opgelost. Als je nu een clip naar de tijdlijn sleept en deze clip heeft de audiofunctie nodig, dan krijg je dit schermpje.

Groet,

Rob

Rob

Vdl 2018 ken ik verder niet vandaar.

Gr Frans