De updategarantie van mij verloop op 13-12-2018. Via "Hulp / Online actualisatie" heb ik een update laten uitvoeren, maar de verwachte update Video Pro X(10) versie 16.0.1.236 is / was helaas nog niet beschikbaar.
Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn contact persoon bij Magix Support, met de vraag, of hij kan zeggen wanneer deze update voor de Nederlandse markt beschikbaar is. Ik hoop snel een antwoord te krijgen, tot die tijd kan je zelf regelmatig via "Hulp / Online actualisatie" een online actualisatie uitvoeren.
Ik kreeg net een mailtje van mijn contactpersoon uit Duitsland met de volgende mededeling: "Hallo Rob, deze "patch" staat gepland voor a.s. maandag als alles goed gaat......"
De veranderingen, die doorgevoerd zijn in Video Pro X (10), heeft voor mij niet tot al te grote verrassingen geleid. Magix heeft de lay-out gelijk gemaakt aan die van Magix VDL 2018.
Er is ook na versie 16.0.1.236 een update uitgebracht en wel versie 16.0.1.242
Ook hebben ze het audioprobleem op deze manier opgelost. Als je nu een clip naar de tijdlijn sleept en deze clip heeft de audiofunctie nodig, dan krijg je dit schermpje.
De veranderingen, die doorgevoerd zijn in Video Pro X (10), heeft voor mij niet tot al te grote verrassingen geleid. Magix heeft de lay-out gelijk gemaakt aan die van Magix VDL 2018.
Er is ook na versie 16.0.1.236 een update uitgebracht en wel versie 16.0.1.242
Ook hebben ze het audioprobleem op deze manier opgelost. Als je nu een clip naar de tijdlijn sleept en deze clip heeft de audiofunctie nodig, dan krijg je dit schermpje.