Goedendag, welke keuze van uitvoermogelijkheid kan ik het best gebruiken ? Ik film met een AVCHD video camera. Met deze mts beelden maak ik een film in VDL 2015 premium. Als ik klaar ben wil ik graag de HD kwaliteit behouden. Ik zet mijn films op een externe harde schijf die gekoppeld is aan een mediaplayer (VENZ V12ultra) Om te branden / uitvoermethode moet ik kiezen en kies de image recorder zodat ik een ISO bestand krijg. Ik hoef geen schijf. .Om te voltooien / door te gaan moet ik kiezen uit DVD BLU-ray of AVCHD. Ik moet het formaat dus al veranderen....DVD wordt veel minder. Blu-ray is ook niet erg praktisch wordt erg groot en de AVHCD uitvoer is ook een mogelijkheid maar wordt vaak niet door mijn/de mediaspeler herkend. Hoe kan ik de gemaakte film HD houden zonder er een erg groot BLU-RAY bestand van te maken. De keuze : video bestand met kwaliteit 2 met formaat MPEG4 Is mooi scherp maar deze maken vaak weer schokkerige beelden en loopt het geluid niet synchroon. Wat is nu een methode om de gemaakte AVCHD mts film zonder kwaliteitsverlies (1920x1080) te krijgen / maken i een gangbaar formaat ?