Type project in Video Pro X6

renepsr schreef op 22.02.2014 om 23:22 uur

Als ik een project in Video Pro X6 opsla, krijgt het als type Video deluxe 2013-Project.
Hoe krijg ik hier Video Pro X6-Project of iets dergelijks om verwarring te vermijden?
René
PS als ik het bewuste project open op zijn naam dan wordt Video deluxe 2013 gebruikt, dat ook nog op mijn PC staat. Versie waarvan het effect Uitsnede nog altijd fout werkt (zie vraag van 17/2/2014).

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 23.02.2014 om 15:27 uur

Hallo René,

Wanneer je het project opstart in video pro x6 dan gaat alles goed. Maar als je deze opstart, wanneer video pro x6 nog niet is opgestart dan zal hij kiezen voor vdl 2013 of vdl2014. Wanneer je een project opstart, ga dan op het  project staan dat je wilt openen. Klik op de rechtermuisknop en kies "OPENEN MET" en kies hier dan video pro x6. Nu wordt het project in video pro x6 geladen en kan je er verder mee werken.

Succes,

Rob

lucky_me schreef op 23.02.2014 om 16:38 uur

"Hallo

ter aanvulling van Rob

in hetzelfde venster kan je ook een vinkje plaatsen bij "altijd openen met dit programma"

mvg

Luc

renepsr schreef op 23.02.2014 om 18:43 uur

De antwoorden voldoen mij niet, het zijn plaasters op een houten been.
Ik heb nu VDL 2013 van mijn PC verwijderd en al mijn projecten gemaakt in VDL 2013 krijgen het type Video Pro X-project.
Dit gaat mijn petje te boven en is onverklaarbaar.

Als ik verder redeneer is Video Pro X6, die mij veel geld gekost heeft, een verbeterde versie van VDL 2013.
Ik was meer dan tevreden met VDL 2013 tot het probleem van de voormelde Uitsnede zich voordeed. Omdat er maar geen oplossing hiervoor kwam en ik een aanbod kreeg voor Video Pro X6, ben ik daarop ingegaan.

Ik zou graag teruggaan naar VDL 2013 met een Uitsnede die werkt in alle omstandigheden. Als dit kan, zou ik graag Video Pro X6 terugsturen met recuperatie van mijn geld. Extra : bij het lezen van het bijgeleverde handboek heb ik al grote verschillen ontdekt met de werkelijkheid.

Waar kan ik terecht om dit aan te kaarten?
Ik woon in Tervuren(België) en ben bereid om mij te wenden naar een plaats waar ik kan geholpen worden.
Alvast bedankt,
René

Voormalige gebruiker schreef op 23.02.2014 om 19:25 uur

Hallo René,

Wat je beweert is onjuist. Video pro x6 is een 64bits uitvoering. Het projectbestand dat jij opstart staan alleen verwijzingen. Dus dit zeg niets of het 32 of 64bits is. Ik heb begrepen dat je programmeur bent geweest. Open dan eens het projectbestand in het kladblok van windows dan zie je wat ik bedoel.

Wat betreft de geldteruggave zou je toch echt bij Magix moeten zijn en niet op dit forum.

Mvg

Rob

Ps. VDL 2013 en VDL 2014 zijn 32bits programmas en Video Pro x6 is 64bits

renepsr schreef op 26.02.2014 om 21:01 uur

Hallo Rob,

Ik leg mij erbij neer, k moet wel.

Discutie hierover gesloten.

Groeten