Twijfels over aanschaf Magix Websitemaker 2.0 NL

ilsevandenbunder schreef op 02.09.2008 om 16:41 uur
Hoi

Ik zou graag website hebben over verschillende onderwerpen.
Heb me aangemeld voor die gratis website van magix.

Is MagixWebsitemaker dat je in de winkel kan kopen totaal anders dan die free webspace of zijn dat gewoon paar extra's meer?

Is de bedoeling dat ik liefst kan werken met knoppenbalk ofzo op elke pagina.  Zou er ook graag paar spulletjes op verkopen.

Betaal je dan gewoon die 30 euro bij aanschaf in winkel en staat je site dan voor altijd online of moet je nog andere kosten maken, zoja welke?

Mag ik paar voorbeeldjes zien van mensen die een site hebben via software winkel en mensen die het doen via betaalpakket per maand?

Ben een echte leek op dit gebied.

Groetjes

Reacties

styn-huveneers1 schreef op 02.09.2008 om 16:58 uur
Hee ilse.

Betreft magix website maker, het is echt een geweldig programma.
De basis is zoals je in de demo en gratis versie hebt kunnen leren, de rest moet jezelf invullen.

Je bent vrij in alles, je kan een knoppen menu, je kan een woorden menu, of zelfs een plaatjes menu. Dus wat menu's betreft is dit wel cool. (er zitten ook een paar hele mooie menu's tussen.)

Verder krijg je bij de 30-euro software 5000gb aan ruimte bij. Dat betekent dat je oneindig veel designs kunt maken, en elk moment kunt veranderen van design.

Ik gebruik dit al een hele tijd, en als je wilt kan ik je elk design die ik heb gemaakt, laten zien. De meest recente staat nu online, en is nog niet af. (www.thelostwords.nl)

Ik hoop dat dit nuttig was voor je hehe. Ik ben 17 jaar trouwens, dus je hoeft niet oud te zijn om zoiets te begrijpen, mocht je in dezelfde leeftijdscatagorie vallen.

Groetjes.
brrr schreef op 30.09.2008 om 12:00 uur
Hallo Ilse,

Een ander voordeel van de volle versie van Websitemaker is natuurlijk dat je een eigen domeinnaam kunt aanvragen, bijvoorbeeld www.ilsevandenbunder.com.

Voorbeeldjes kun je ook onder "Klanten Websites" in het menu van het startscherm van je websitemaker vinden!

Ik vind Magix Websitemaker een goede en handige manier voor mensen die zonder al te veel kennis van html en andere programmeer taal makkelijk zelf een website willen maken, daarnaast wordt alles voor je geregeld, als je helemaal zelf een website wilt maken kost dit ook geld en vooral veel tijd, daarnaast moet je nog ergens een domein aanvragen c.q. regsitreren.

Succes!!