Trillende beelden

Goofyke schreef op 17.03.2009 om 00:30 uur
Mijn camera is een Sony DCR-DVD403 NTSC-apparaat.
Bij het rechtstreeks afspelen van de mini-disc in mijn DVD-speler gaat alles vlot en soepel.
Na het importeren en bewerken van de film en het branden op grote dvd gaan de beelden trillend "luminantie-achtig" verder. Ik heb al liggen experimenteren van om te zetten naar PAL en NTSC zowel tijdens het bewerken als bij het branden, maar niets verhelpt dit. Enkel het originele schijfje speelt soepel af.
Ik importeer de film rechtsreeks van het schijfje, ik importeer de VOB stream VTS_1_01 e.d. in vdl.
Doe ik misschien daar iets verkeerds mee? Is er geen andere manier om je mini-disc te importeren in magix vdl ?
Hoe kan ik die trillende beeldbewegingen verhelpen?

Reacties

mi-bo schreef op 17.03.2009 om 09:45 uur
Even met u mee denken,
het is op genomen in NTSC waarom bewerkt u het geeel niet daarin, van te voren opgeven, heeft U het gehele project klaar, dan aangeven dat het naar Pal gebrandt moet worden, anderom gaat namelijk ook, dit is een Magix optie, succes.
peterwippel schreef op 17.03.2009 om 12:15 uur
Ten eerste, een dvd-videocamcorder is zowiezo al niet gebruiksvriendelijk om te importeren, laat staan monteren. Je hebt je laten vangen aan verkopers praatjes dat je meteen je video op een video-speler kan bekijken. Wat ergens wel waar is maar infeite slechtste systeem is om van je video te genieten als je toch een beetje wilt monteren.
Ten tweede. In NTSC, afkorting van: "never the same color" lol.
Ik kan je één simpele en beste oplossing geven om verdere problemen op te lossen, verkoop zo vlug mogelijk die cam en koop je een tape, HDD of mem-card camera. Je zal ten eerste al veel beter beelden schieten en veel minder stress veroorzaken. De korte pijn, die camera eruit