Trillend beeld na branden.

rauhe schreef op 27.07.2014 om 12:36 uur

Ik heb een film bewerkt met Video easy 4HD (geregisreerd)

Alles ging eigenlijk prima tot na het branden.

Als ik de DVD-R van het merk verbatim afspeel op de computer heb ik goed beeld.

Ook heb ik een DVD+R gebruikt maakt geen verschil.

Maar als ik vervolgens de DVD afspeel op mijn op tv via de dvd speler trillen de bewegende beelden nogal.

Dit is erg storend en niet om aan te zien.

Mijn vraag is waar kan dit aan liggen. 

Ik heb al van alles geprobeerd zoals minder snel branden.

Processor  Intel R core TM2 Quad cpu 250 ghz

geheugen 400 gb waarvan 300 beschikbaar

32 bits besturingssysteem

Video easy 4 HD

Reacties

mi-bo schreef op 28.07.2014 om 23:08 uur

Beste Rauhe, de kracht van de MAGIX programmas zit hem namelijk in het branden, als het beeld met haperingen wordt weer gegeven, door bv een niet te krachtige PC wordt het eind resultaat goed gebrandt.

heeft U het al met een ander dvd speler geprobeerd, misschien zijn de dvd's niet geschikt voor de dvd speler.

of - of +.

misschien de moeite waard om dit uit te proberen( ik gebruik zelf ook altijd Verbatim zonder problemen)

succes.

mido

rauhe schreef op 29.07.2014 om 09:31 uur

Hallo MI-BO

(mijn naam is Willy)

Ik ben blij dat er iemand is die met mij meedenkt,ik hoop dat u mij nog meer uit kunt leggen.

Ik heb namelijk op mijn compter en op mijn laptop dvd's gebrand,dit geeft hetzelfede resultaat.

Ook heb ik al twee verschillende dvd spelers gebruikt ook dit maakt geen verschil.

Zoals ik ook al aangaf heb ik verbatim - R gebruikt maar ook Philips + R ook dit maakt niets uit.

Zoals  ik al aangaf is het beeld op de computer redelijk tot goed,maar zodra ik de dvd afspeel op t.v is het beeld zeer slecht.

alle camera bewegingen en bewegingen in het beeld flikkeren,je word er gewoon moe van om erna te kijken.

Ik ben hiermee al een hele tijd bezig en het heeft me al zeker 15 dvd gekost,dat vind ik nog eens niet zo erg maar ik zou heel blij zijn met een oplossing.

Ik hoop dat u mij nog verder kunt en wilt helpen.

met vriendelijke groet Willy

mi-bo schreef op 30.07.2014 om 20:49 uur

Beste Willy,

Evn bij het begin beginnen,

U heeft een geregistreerde versie, ok via hulp online activeren de laatste download geüpgraded, 

Dan welke type film wilt u importeren 720:576 of 1440:1080 of 1920: 1080, het is niet mogelijk met Uw versie om alles door elkaar te gebruiken, ik begrijp niet waarom U 1024 :768 gebruikt.

Dan ben ik bang dat als u full hd bestanden wilt gaan bewerken en branden dat Uw Pc wat grafische geheugen tekort komt

Gr

Mido