Travel maps Cecile-B schreef op 26.02.2024 om 20:32 uur Ik wil op een locatie op een route een foto laten verschijnen. Ik heb een foto geopend maar hij verschijnt niet in de route animatie.Wat doe ik verkeerd. Terug naar de post
Reacties Bol schreef op 26.02.2024 om 23:37 uur Hallo @Cecile-B, Dit doe u zo: Start Magix Travel Maps op Plaats uw routepunten klik nu op Foto's in de werkbalk ga naar uw map met de foto's die u wenst te plaatsen op een routepunt selecteer de gewenste foto's klik op: Openen de foto's worden weergegeven in het menu Foto's importeren sleep nu een foto naar de onderkant van een routepunt al u een rondje ziet, laat de muisknop los u kunt nu kies als routepunt of als achtergrondfoto kies als achtergrondfoto Succes, Rob (forum moderator) Cecile-B schreef op 27.02.2024 om 20:40 uur Reuze bedankt weer. Moet je wel even weten. Fijn die duidelijke filmpjes. Bol schreef op 27.02.2024 om 21:26 uur Hallo @Cecile-B, bedankt 👍voor uw terugkoppeling en dat u weer verder kunt met uw Slideshows. Groet, Rob 1