Trage opstart

lucholvoet schreef op 10.05.2020 om 10:06 uur

Sinds enige tijd start mijn Magix trager op. Zowel de video plus als de Magix pro.

Ik krijg wel onmiddellijk het beeld met de clipjes maar voor de funkties moet ik wel een paar minuten wachten alvorens te kunnen monteren.Ik herinstalleer niet graag omdat er upgrades op zitten.

Wel installeerde ik Davinci resolve dat vrij zwaar is.Zou dit de reden zijn?

Ik clean wel regelmatig de PC en werk op halve resolutie in montage.

Ik werk nog steeds met tevredenheid met Windows 7 omdat er al mijn programmas op staan.

Wat kan ik nog meer doen?

Dank u wel

Luc

 

Reacties

Bol schreef op 10.05.2020 om 11:11 uur

Hallo Luc,

U schrijft: "Sinds enige tijd start mijn Magix VDL en Video Pro X trager op.". Het lijkt mij onwaarschijnlijk, dat dit aan Davinci resolve zou kunnen liggen. Probeer voor beide Magix Programma's eens "Mijn store-inhoud downloaden" opnieuw te initialiseren / resetten.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.05.2020, 11:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.05.2020 om 11:15 uur

@lucholvoet

Beste Luc.

Wat betreft het opstarten van MAGIX Vdl & ProX is het zelfde onder Windows 7 en Windows 10.

Het product Davinci Resolve gebruik ik zelf niet maar zag op hun site dat er een Free (gratis ) & betaal versie is.

Niet wetend wat U gebruikt, misschien kan daar Uw probleem in zitten.

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator ).