titels maken

anna-dewilde schreef op 06.12.2011 om 23:51 uur

Ik ben al uren bezig met een titel maken en het lukt mij niet, ik ben er bijna gek van, ik ga naar titeleditor en neem bij 3D geanimeerd de titel "mail" ik typ mijn titel en bij afspelen komt die letter per letter zoals het moet, maar het zijn kleine witte letters, ik zou de titel groter en in kleur willen en dat lukt mij niet, kan iemand mij helpen en uitleggen hoe ik die letters groter kan maken

Ik werk met Video deluxe 16 premium

Hartelijk dank

Anna

Reacties

lucky_me schreef op 07.12.2011 om 00:58 uur

Dag Anna

Ik heb hetzelfde bij mij geprobeert (wel in video de luxe mx) en ik kan zelfs dit titeleffect niet openen.Eigenlijk kan ik geen enkel 3d titeleffect openen. Ik krijg steeds de waarschuwing dat dit bestandsformaat niet kan gelezen worden. Ik vraag me af of je hiervoor niet het programma magix 3d maker op je pc moet hebben? Heb jij dat?

 

intussen heb ik hetzelfde geprobeert in vdl17 premium. Daar krijg ik ze wel open. Daarna ga ik naar algemeen om de tekstgrootte aan te passen. Wanneer ik dit doe krijg ik een pop-up met de melding dat ik een 3d sjabloon probeer aan te passen maar dat dit niet lukt voor 3d sjablonen.

mvg

Luc

magixagent schreef op 07.12.2011 om 10:30 uur

Beste, om de letters te vergroten of verkleinen, op preview gaan staan, het beeldlijnen gedeelte kleiner of groter maken, en u kunt het verplaatsen waar u het wilt hebben, helaas is de kleur niet te veranderen, controle, klik op algemeen en dan komt er een omschrijving, geen mogelijkheid tot verandering van kleur.
Er is wel van Magix een speciaal pakket dat u kunt kopen.
gr

anna-dewilde schreef op 07.12.2011 om 20:03 uur

Bedankt lucky me en magixagent, door het  antwoord van magixagent heb ik de tekst groter kunnen maken en door verder zoeken en proberen kon ik met kleurcorrectie ook de kleur een beetje aanpassen. Ik heb nu de testversie van 3D maker7 gedownload, ga dat ook eens uitproberen.

Lucky me, tot voor kort kon ik ook maar een paar van die 3D titels gebruiken, maar door omstandigheden opnieuw video deluxe moeten installeren en nu werken ze allemaal, alleen kun je er, behalve de tekst, weinig in veranderen.

Nogmaals dank aan beiden

Groeten

Anna