titelbewerking niet volledig zichtbaar

annette-k schreef op 03.05.2021 om 17:55 uur

Hoi ik wil graag met presets werken voor titelopmaak. Is een keer gelukt maar nu kan ik weer met geen mogelijkheid bij de juiste knoppen komen omdat het rechterdeel maar tot aan een klein stukje pipet wordt getoond. Hoe kan ik dit vergroten (ik kan niet vinden waar ik aan kan trekken en ook het veld ernaast verkleinen helpt niet. Ik heb de standaard weergave nog aanstaan. Ik heb de nieuwste versie gekocht en geïnstalleerd ( 20.01.80).

Reacties

Bol schreef op 03.05.2021 om 18:50 uur

@annette-k

Hallo Annette,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Zet Video deluxe de programma-instellingen eens terug op de standaardwaarden.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bushflyer schreef op 03.05.2021 om 19:21 uur

@annette-k, jij bedoelt dit waarschijnlijk:

Is een bekende bug. Ik klik dan altijd even éénmaal op b.v. "Helderheid/Contrast" in de linkerkolom, onder "Video-effecten", daarna weer op "Titelbewerking". Daarna is de titelbewerkingsdialoog hersteld en zijn alle velden en knoppen normaal zichtbaar.

Groet,

Jaap

Bol schreef op 03.05.2021 om 19:40 uur

@annette-k

Hallo Annette,

Een aanvulling op het bovenstaande antwoord van @Bushflyer (Jaap).

Om alle vensters te resetten, druk even op de toets "F9"

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

annette-k schreef op 04.05.2021 om 13:37 uur

Probleem opgelost Dank jullie wel

jaklos schreef op 18.05.2021 om 20:14 uur

Bedankt Jaap dit probleem had ik ook namelijk het lijkt

te werken ne is dat scherm weer groter dus kan nu ook

titel kleur weer aan passen

 

mvg Johan Klos

Bushflyer schreef op 18.05.2021 om 21:19 uur

@jaklos

Hallo Johan. Bedankt voor de terugkoppeling. Succes met je videoprojecten 👍.

Gr., Jaap