titel instelling

ruttenhpm schreef op 19.06.2016 om 12:33 uur

bij video deluxe 2016 plus heb ik bij een film wat tekst onder gezet. De animatie stel ik dan in   van rechts naar links. Daarna schuif is de tekst wat naar beneden zodat de ingevoerde tekst onderaan het beeld van rechts naar links loopt. Heb dit al tig aantal keren gedaan bij vorige versies van video de luxe. Bij deze versie gaat het beeld ook mee naar beneden als ik de tekst onderaan het beeld probeer te zetten. Moet ik nog wat extra in of uitschakelen zodat dit niet meer plaats vind? Hoor graag van U.

Deze vraag ook rechtstreeks gesteld aan Magix maar daar nog geen antwoord op gekregen.Het probleem is nog steeds niet opgelost en ik kan dus de film nog niet afmaken. De tekst en beeld samen lukt nog steeds niet.

Reacties

mi-bo schreef op 20.06.2016 om 11:42 uur

Hallo rutten,
project staat op de tijdlijn, waar een tekst moet komen staat de rode cursurlijn, dan Ctrl+ T in het preview venster ziet u nu titel staan, in de verkenner is de mogelijkheid om de totale tekst in te voeren.
Alles wat ingevoerd wordt is direct zichtbaar in het preview venster, klik met de linker muis in het preview venster op de tekst, dit wordt nu omlijnt, en kan verschoven worden, dan bij animatie aangeven, van rechts naar links, dan nog een keer op tekst in preview venster klikken en aan de rechterzijde optie  V of O.
V voor goedkeuring O voor verwijderen, klik op de V teken en de vraag is beantwoord
gr
Michael