Reacties

Bol schreef op 07.07.2018 om 19:58 uur

Digibeet,

Over welke Pro X versie ga je vraag?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.07.2018, 20:10, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

digibeet schreef op 07.07.2018 om 20:11 uur

Over Pro x

Groet Koos

Bol schreef op 07.07.2018 om 20:33 uur

Hallo Koos,

Hoe maak jij de tekst aan, via sjablonen of via effecten?

Ik verneem wel van je,

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 07.07.2018 om 20:49 uur

Koos,

dit zou wel eens een grafisch probleem kunnen zijngezien het wel op de laptop werkt

Is de grafische(video)kaart up-to-date.

Mvg

Michael.

Bol schreef op 07.07.2018 om 21:06 uur

Hallo Koos,

Mi-Bo gaat er maar al te snel vanuit dat het aan de grafische kaarten of hardware ligt. Geef mij eerst maar het antwoord waarom ik vroeg.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.07.2018 om 09:37 uur

Koos,

terug komend op mijn antwoord van 07-07-2018 om 20.49 uur,

een aanvullende reactie.

Als er een tekst wordt gemaakt staat dit altijd in een zwarte kader, door op V te drukken komt er een stippellijn omheen en is de tekst verplaatsbaar

zie Rode Pijl, maar dit is U wel bekend

Niet wetend welke MAGIX video Pro X U heeft dit wordt momenteel aangegeven met de download versie,

De nieuwste versie is 16.0.1.255

Uw Laptop zal nieuwer zijn dan de Desktop.

in de download update van versie 15.0.5.211 staat de oplossing voor uw probleem

·       Fout met transparantie bij oudere computers opgelost (titel, chromakey)

Een voorbeeld zoals het ook bij Uw laptop is met de T toets een titel ( rumba is Sagunto) gemaakt en met Titelbewerking ( met het vliegtuig )

voorbeeld is van MAGIX video Pro X versie 16.0.1.255

Mvg

Michael

digibeet schreef op 08.07.2018 om 09:52 uur

Hallo Bo

Ik selecteer een scene en druk op T dan verschijnt rechtsboven een kader waar ik achter het woordje "Titel" mijn tekst in toets waarna ik ergens naast het titelvakje klik en klaar

digibeet schreef op 08.07.2018 om 09:56 uur

Hallo Mi-Bo

Mijn laptop en desktop zijn ongeveer even oud op beide staat dezelfde versie 15.03 enz.

mi-bo schreef op 08.07.2018 om 10:56 uur

Koos,

bedankt voor uw feedback,

MAGIX video Pro X versie 15.0.3 heeft 8 verbeter download update,s hierdoor kan ik niet goed zien welke versie u heeft.

Mvg

Michael

Bol schreef op 08.07.2018 om 11:10 uur

Hallo Koos,

Helaas, kan ik jouw probleem niet reproduceren, omdat ik de laatste Video Pro X (10) versie 16.0.1.255 heb. Zoals ik het nu kan beoordelen heb jij nog Video Pro (8) versie 15.0.3.1xx.

Klik eens op "Y" en dan op het tabblad "Weergave opties". Sta hier de Videomodus nog goed ingesteld?

Voorbeeld komt uit Pro X(10)

Zet deze is tijdelijk in de "compatibiliteitsmodus (VideoForWindows)" en probeer dan nog eens.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.07.2018, 11:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

digibeet schreef op 08.07.2018 om 19:48 uur

Hallo Rob

De laatste hint was de juiste. Na deze in de  "compatibiliteitsmodus (VideoForWindows)" te hebben gezet was het probleem opgelost.. Hartelijk dan voor het meedenken.

Bol schreef op 08.07.2018 om 20:54 uur

Hallo Koos,

Fijn om te lezen, dat je probleem hiermee is opglost. Toch zou ik graag van je vernemen, welke type videokaart je in de PC hebt?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.07.2018, 20:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-