Tip: Magix Video deluxe (15): Foto’s maken van een filmframe

ImageClass schreef op 22.09.2017 om 12:16 uur

Heb je een film op de tijdlijn staan en je wil een van de beelden van deze film als losse foto op je PC bewaren? (Omdat je – bijvoorbeeld – geen foto’s hebt van die gelegenheid of omdat je iemand vraagt om een foto te sturen in plaats van een video, of omdat je bijvoorbeeld juist heel goed op de film staat terwijl de foto’s een ramp zijn) Dit kan heel simpel via het menu van Magix! Plaats de marker op de gewenste positie in de film, ga naar Bestand > Film Exporteren > Enkel frame als Jpeg. Kies een naam voor de foto en de map waarin je deze wilt opslaan en Voilà! – je hebt een foto gemaakt van de frame in je film!

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 22.09.2017 om 12:59 uur

Wat is uw vraag? Of wilt u hiermee aangeven / reclame maken voor de cursussen die u geeft.

ImageClass schreef op 22.09.2017 om 13:31 uur

Beste Rob, ik heb geen vraag, ik schrijf een tip. Dit aangeraden door de Magix team: "Great advice, Lidia! If you have more tips like these, feel free to share them on magix.info! :)". And so i did.

Voormalige gebruiker schreef op 25.09.2017 om 19:44 uur

Hallo Lidia,

Ik begrijp, na het lezen van uw antwoord, uw goede bedoelingen. Ik vind alleen, dat de rubriek "nieuw bijdrage" hiervoor niet zo geschikt is. Hierin worden vragen van forumleden in beantwoord. Het zou fijn zijn, als MAGIX hier een aparte rubriek "Tips" zou toevoegen, zodat wij, als forumleden, hierin ook "Tips" aan Magix gebruikers kunnen doorgeven. Persoonlijk zou ik hiervoor nu nog de rubriek "Tutorial" hebben gebruikt.

Groet,

Rob

ImageClass schreef op 25.09.2017 om 20:01 uur

Goedenavond Rob!

Bedankt voor uw reactie en uitleg. Ik begrijp helemaal wat u bedoelt, en ik zal voortaan onder rubriek Tutorial plaatsen - later heb ik (inderdaad) gezien dat dit beter past bij dat soort onderwerpen.

Fijn dat u altijd klaar staat om mee te helpen,

Groetjes en fijne avond verder,

Lidia