ticker 2

Jetteke schreef op 14.04.2015 om 21:44 uur

Ik heb sinds een paar weken een probleem met Ticker 2 onder titels en dan standaard. Ik werk trouwens met videodeluxe 2014 plus. Mijn probleem is dat de tekst niet meer in de blauwe balk verschijnt maar daarboven! In de sporen zijn de tekst en het blauw gedeelte ook van elkaar gescheiden.

Hoe krijg ik het weer voor elkaar dat de tekst in de blauwe balk verschijnt en niet boven de blauw balk?

Reacties

RiViS schreef op 14.04.2015 om 22:07 uur

Fijn dat je duidelijk aangeeft welke titel precies en welk programma (dat doet helaas niet iedereen)

Ik vermoed dat je in de titel-editor een keer op "vertikaal centreren" (achter Titelobject) hebt geklikt.

Herstel door muisklik op de te hoog staande titel, nu verschijnt raster rondom titel, sleep dit omlaag naar blauwe balk.

Titel en blauw deel staan volgens mij in tijdlijn altijd gescheiden. De ene verzorgt blauwe achtergrond, de andere de titel zelf.

groet,

Rijk

Jetteke schreef op 14.04.2015 om 22:27 uur

Hallo RiVis,

Bedankt voor je snelle antwoord, maar helaas is het probleem nog niet opgelost. Ik heb geprobeerd de titel omlaag te slepen maar dat wil niet. De titel blijft hoe dan ook boven de blauwe balk staan. Heel vreemd...Ik hoop dat je nog een andere suggestie hebt

RiViS schreef op 15.04.2015 om 21:55 uur

Hallo Jetteke,

Het zou kunnen dat de titel onbedoeld gewijzigd is en weer opgeslagen (w.s. niet meer te achterhalen hoe dit is gebeurd).

Een mogelijkheid zou nu zijn om het programma te de-installeren en daarna opnieuw te installeren, nogal een grof middel. Daarom stel ik voor om je de 2 bestandjes te sturen die bij deze titel horen, je moet die dan zelf even in de juiste map plaatsen, via de Windows Verkenner. Stuur mij even een PB (Persoonlijk Bericht): klik op de onderstreepte naam RiViS boven mijn antwoord en dan op "Bericht versturen", zet daar je e-mail adres in en stuur het mij toe. Ik stuur dan een e-mail terug met de titel-bestanden en ook de directory voor het plaatsen er van.

groet,

Rijk