Ik wil de nieuwe versie van Video de Luxe Premium 24 kopen. Dat Text to Speech lijkt mij wel wat echter ik kan er niet achter komen of ook de Nederlandse taal ondersteund wordt?
Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat geheel los van Magix Support.
De Text to Speech Assistent zet al uw teksten binnen enkele seconden in meer dan 100 talen om in realistische spraak met behulp van kunstmatige intelligentie. Ook in het Nederlands.
Text to Speech Assistent is alleen verkrijgbaar bij een abonnement Video Deluxe 365
Het hoort idd goed aan. Ziet er goed uit klopt dan weer niet . . . . Ik meen Gijs Staverman te horen, maar dit terzijde 😀. Ik vind de aanbieding wel enigszins onduidelijk. Je moet die € 79,-- betalen en je moet een abonnement nemen dat dan weer € 4,99 p/m kost tot wederopzegging, of zie ik iets verkeerd?
U kunt Video Deluxe 2024 premium kopen ad. € 79,99 of u neemt een abonnement op Video Deluxe Premium365 ad. € 4,99 per maand (€ 59,88 op jaarbasis) inclusief de toegang tot 1,5 miljoen Storyblocks content (video & muziek) en Text-to-Speach. Zie: Video Deluxe: videobewerking als abonnement of volledige versie! (magix.com)