tekst hoofdstukmenu

jfcdegroot schreef op 26.08.2012 om 16:17 uur

Wanneer ik bij mijn hoofdstukmenuknop een tekst wil, klik ik op de hoofdstukmenuknop. Ik kan dan een tekst lettergrootte, kleur, enz  invoeren. Wanneer ik dan op OK druk komt er onder hoofdstukknop een klein vierkantje of rondje te staan i.p.v. een tekst. Uiterst links bij "navigatie" staat de tekst wél bij het desbetreffend hoofdstuk. Wat te doen? Groet.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 26.08.2012 om 18:11 uur

Hallo jfc,

Het kan zijn dat je een verkeerde lettertype heeft gekozen bv. windings. Druk op lettertype en kies bv. Arial. Ik denk dat je probleem is opgelost. In het navigiatie menu wordt door MAGIX een standaard lettertype gebruikt. Laat het even weten of je probleem is opgelost.

Succes

Robvroe1

jfcdegroot schreef op 27.08.2012 om 09:32 uur

Beste Rob,

Zeer bedankt voor het beantwoorden. Ik had mijn vraag al willen verwijderen want na veel uitproberen ben ik er achter wat verkeerd was. Doordat ik 8 knoppen wilde bleef er weinig tekstruimte over waardoor de tekstkadertjes  vrij klein waren. Wanneer ik de kadertjes iets hoger maakte werdt mijn tekst plotseling wél zichtbaar. Probeer het zelf maar. Ik heb wel een tijd zitten hanessen voordat ik er achter kwam. Nogmaals bedankt voor je moeite. Groet, Hans.

Voormalige gebruiker schreef op 27.08.2012 om 11:05 uur

Beste Rob,

Zeer bedankt voor het beantwoorden. Ik had mijn vraag al willen verwijderen want na veel uitproberen ben ik er achter wat verkeerd was. Doordat ik 8 knoppen wilde bleef er weinig tekstruimte over waardoor de tekstkadertjes  vrij klein waren. Wanneer ik de kadertjes iets hoger maakte werdt mijn tekst plotseling wél zichtbaar. Probeer het zelf maar. Ik heb wel een tijd zitten hanessen voordat ik er achter kwam. Nogmaals bedankt voor je moeite. Groet, Hans.

Beste Jfg,

Ja, dit is ook één van de mogelijkheden. In ieder geval is het probleem opgelost. Veel succes met het filmen en het maken ervan.

Gr. Rob