Reacties

lucky_me schreef op 02.08.2012 om 10:48 uur

een solid state disk van 1gb? die gebruik je toch niet om je projecten naartoe te schrijven hoop ik? ook van belang is je grafische kaart, welke is dat?

8gb geheugen; je weet dat vdl nog steeds een 32bit programma is, dit kan maar met 4gb overweg. is er DDR3 gemonteerd?

Persoonlijk vond ik vdl17 goed tot zeer goed. Ik moet er wel bijvoegen dat ik toen nog niet in hd monteerde. In september komt er weer een nieuwe versie uit, misschien is dat iets voor u?

mvg

Luc

ritsdmagix schreef op 02.08.2012 om 10:55 uur

Dank voor antwoord.

Nee, de SSD gebruik ik ook niet voor het programma Magix, dat staat op de harde schijf.

De grafische kaart is Nvidia Gforce met 1024MB, snel genoeg dus.

In september weer een nieuwe versie; wel een beetje snel natuurlijk. Ik gebruik 17 nu (met veel problemen dus) nu een jaar. En de grote vraag is natuurlijk of "18"dan wel beter is en alle bugs er uit zijn.

lucky_me schreef op 02.08.2012 om 11:03 uur

Dank voor antwoord.

Nee, de SSD gebruik ik ook niet voor het programma Magix, dat staat op de harde schijf.

De grafische kaart is Nvidia Gforce met 1024MB, snel genoeg dus.

In september weer een nieuwe versie; wel een beetje snel natuurlijk. Ik gebruik 17 nu (met veel problemen dus) nu een jaar. En de grote vraag is natuurlijk of "18"dan wel beter is en alle bugs er uit zijn.

Nvidia Gforce met 1024MB, 1024MB is het grafische geheugen, dat zegt niets over de kaart zelf.

De versie die in september uitkomt zal reeds de opvolger van de 18 (die heet eigenlijk MX) zijn. De MX is reeds een jaar in omloop.

Problemen met de import van je audio gaan n.m.m. te maken hebben met je audio kaart. Ik denk dat dit probleem anders wel vaker geschreven zou zijn.

mvg

Luc

bobbiaan schreef op 02.08.2012 om 17:30 uur

Beste.....,

Niet zo gauw opgeven..................! Geef eens wat meer informatie, want 10 jaar ervaring met .... zeg nog niet veel.

Verder moet je dan weten dat er elk jaar een nieuw pakket wordt uitgebracht. Versie 17 is al weer twee jaar geleden op de markt gekomen. Dan zijn er ook nog eens drie kwaliteietn t.w. de classic, plus en de premium versie, welke heb die je zo slecht vind. We gaan er toch iets goeds van maken als je meer gegevens laat zien. Je mag ook bellen als je daar behoefte aan heb om het op te lossen. stuur een mailtje.

Suc6 Mvg

Bobbiaan