SSD schijf loopt vol bij renderen en kan niet branden

ArnovandenBerg schreef op 29.11.2024 om 21:11 uur

Als ik een film wil renderen loopt mijn ssd schijf vol. Hoe kan ik dit voorkomen?

Kan ik voor een andere schijf kiezen dan de ssd?

Ook wil hij mijn montages niet branden. De brand opdracht zorgt voor een Error... kan het zijn dat brander kapot is?

Reacties

Bol schreef op 30.11.2024 om 10:54 uur

@ArnovandenBerg

Hallo Arno,

....Als ik een film wil renderen loopt mijn SSD schijf vol. Hoe kan ik dit voorkomen?....

Als u één Video Deluxe programma installeert dan worden er installatiebestanden naar: C:\Users\Gebruiker\Documents\MAGIX Downloads gekopieerd. Door deze map te legen komt er weer ca. 7 GB aan schijfruimte vrij.

Als u een MVP projectbestand via het brandmenu brand, dan worden er altijd eerst een Disk image aangemaakt. U kunt ook de map C:\Users\Gebruiker\Documents\MAGIX\Video deluxe 2025 Premium\Disc Images legen. De hoeveel de vrijgekomen schijfruimte is, hangt af van de aantal gemaakte Image bestanden.

....Kan ik voor een andere schijf kiezen dan de ssd?....

Ja, dat kunt u. Start VDL op en klik op "Y" en klik op het tabblad Map. Hier kunt uzelf aangeven op welke schijf en/of map bestanden naar toe kan worden opgeslagen.

.....Ook wil hij mijn montages niet branden. De brand opdracht zorgt voor een Error... kan het zijn dat brander kapot is?.....

Uw brander is niet kapot, want het kan zijn dat er een fout zit in de manier van branden. Kunt aangeven wat voor Error... u krijgt?

Zie ook eens deze link: DVD branden zonder verspilling van DVD's

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ArnovandenBerg schreef op 30.11.2024 om 11:00 uur

Dag Rob,

Wat fijn deze duidelijke uitleg. Daar kan ik zeker meer vooruit!! Dankjewel