Spookgeluid.

FJW schreef op 29.12.2019 om 15:16 uur

Meerdere malen last van een spookgeluid in mijn video. Gekeken naar de gegeven oplossing van 3 clips verwijderen en in tijdelijke map te plaatsen. Vorige keer is het wel gelukt maar nu blijft het spookgeluid hoorbaar in een lege video scene.

Maak gebruik van Video de Luxe Premium 2019

Reacties

Bol schreef op 29.12.2019 om 15:37 uur

Hallo Fred,

U schrijft, dat nu het spookgeluid ook hoorbaar is in een lege videoproject. Hebt u dit ook, als u een geheel nieuw project opstart? Als u dit nu ook hebt in een geheel nieuw project, dan kan het zijn dat het Videodeluxe.ini bestand corrupt is geworden. Verwijderd dit bestand eens. Dit bestand wordt automatisch weer aangemaakt bij het opstarten van VDL 2019. Let op!! VDL wordt gereset naar de fabrieksinstellingen incl. uw aangebrachte persoonlijke instellingen.

Ga naar: C:\gebruikers\uw gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe25_premium of plus

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

FJW schreef op 29.12.2019 om 15:44 uur

Hallo Rob,

In een nieuw project met in dit geval de foto's waar het bij voorkomt hoor ik niets.

m.vr.gr.

Fred.W.

FJW schreef op 29.12.2019 om 15:49 uur

FJW was Fred4

FJW schreef op 29.12.2019 om 15:59 uur

Rob.

Ben al een heel eind gevorderd. Op 4 januari wil ik mijn video presenteren voor mijn familie (15 personen) als verrassing. Daarvoor heb ik een privé bioscoop afgehuurd. De tijd begint dus te dringen. Heb de video voor 95% klaar. Moet nog wat muziek toevoegen. Zie dit vooral niet als een druk naar jou voor de oplossing. Maar als het niet anders kan laat ik het spookgeluid maar staan. Heb met dit probleem vaker te maken gehad maar hoe kunnen we dit voorkomen.

m.vr.gr.

FJW

Bol schreef op 29.12.2019 om 16:02 uur

Hallo Fred,

Ik had het al gezien, dat FJW en Fred4 een en dezelfde persoon is en dat u dit probleem reeds eerder had..

U schrijft: "Vorige keer is het wel gelukt maar nu blijft het spookgeluid hoorbaar in een lege video"? Kunt u dit nader omschrijven.

Groet,

Rob

PS. ik voel het niet als een drukuitoefening, maar meer als een uitdaging om u te kunnen voorzien van een juiste / correcte oplossing

Laatst gewijzigd door Bol op 29.12.2019, 16:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

FJW schreef op 29.12.2019 om 16:30 uur

Rob,

Het was zeker niet als een drukuitoefening bedoeld, de druk ligt meer bij mij . Ik ben je wel erkentelijk voor je snelle reacties.

Heb een nieuw project opgestart en daarin een 15tal fotoos toegevoegd waar het spookgeluid, naar mijn idee, in voorkomt. Ook het video beeld van het spookgeluid komt niet meer voor in mijn video. Moet ik dit ook veplaatsen naar een tijdelijk bestand.

m.vr.gr.

FJW (Fred)

Bol schreef op 29.12.2019 om 16:40 uur

Hallo Fred,

Ik zou zeggen probeer het uit. Verplaatst de 15tal foto's eens naar een tijdelijk map en start het project opnieuw op en sla dit project op onder een andere naam, zodat je altijd terug kan vallen op het oude project. zie: https://www.magix.info/nl/forum/geluid-is-niet-zichtbaar-op-de-tijdbalk--1204841/#ca1385899

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

FJW schreef op 29.12.2019 om 16:49 uur

Rob,

Dit heb ik al geprobeerd. Denk dat ik het spookgeluid voor lief moet nemen. Vind het wel een tekortkoming van Magix, kan jij niets aan doen.

Ben even niet on line.

Nogmaals bedankt.

Bol schreef op 29.12.2019 om 17:03 uur

Hallo Fred,

Of dit een tekortkoming is van Magix, daar moet ik u het antwoord op schuldig blijven. Tijdens het samenstellen van een project kan er altijd onverwachtse fouten optreden. Een xxx.MVP projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Wat je nog eens zou kunnen proberen is om alle HDP hulpbestanden te verwijderen. Deze wordt bij het opstarten van uw project automatisch weer aangemaakt.

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-