Reacties

mi-bo schreef op 02.12.2018 om 14:14 uur

@r.m.-versteeg

Beste Rob.

Uw geschreven suggestie is juist.

Persoonlijk zou ik beeld en geluid ontkoppelen, want als U slowmotion doe dan wordt de spraak ook langzamer(dit geeft wel een speciaal effect), en versnellen wordt dit geluid ook versneld.

Mvg

Michael

r.m.-versteeg schreef op 02.12.2018 om 14:37 uur

Hallo Michael,

Dank je wel voor je suggestie om het geluid te ontkoppelen.

Ik heb net een stukje geprobeerd om te versnellen. Ik zie waanzinnige mooie filmjes op youtube waarin bepaalde passages versneld worden. Alleen bij mij gaat die versnelling veel langzamer (misschien omdat ik het maar 4x sneller kan maken). Zal dat aan dit programma (video deluxe) liggen?

Mvg,

Rob

mi-bo schreef op 02.12.2018 om 15:03 uur

@r.m.-versteeg

Beste Rob.

Als U speed optie neemt zit er een max op voor versnellen of achteruit , dit is helaas het max wat MAGIX bied,misschien een optie sla het versnelde stukje op.dan weer op de tijdlijn zetten en proberen opnieuw te versnellen(ik weet niet of dit het beeldkwaliteit beinvloed)(U bent er zelf mee bezig)

Mvg

Michael

r.m.-versteeg schreef op 02.12.2018 om 15:45 uur

Hoi Michael,

Ik ben ermee aan de slag gegaan. Is helaas nog niet gelukt Ben bang dat ik mijn hele project in de war gooi.

Ik ga binnenkort wel een nieuw project openen en probeer dan jouw suggestie. Bedankt alvast!

Mvg,

Rob

mi-bo schreef op 02.12.2018 om 16:09 uur

@r.m.-versteeg

Beste Rob.

Dank voor feedback,rustig aan,veel succes.

Mvg

Michael

Bol schreef op 03.12.2018 om 16:50 uur

Hallo Rob,

Ik weet niet wanneer je updategarantie afloop, maar als je nu upgrade krijg je proDaD ReSpeedr erbij. Met dit programma kan in één filmfragment een stukje vertragen of versnellen.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

r.m.-versteeg schreef op 03.12.2018 om 17:08 uur

Hallo Rob,

Die heb ik inderdaad erbij gekregen.

Ik ga er binnenkort mee aan de slag.

Dank je wel.

Mvg,

Rob